  • 1. Data: 2015-12-21 09:32:15
    Temat: czy tylko mnie polbank wq...?!
    Od: n...@p...pl

    po kilku miesiącach próbuję zalogować się
    do polbanku, a ten domaga się ode mnie abym
    instalował jakieś gówniane dodatki

    adobe flash coś tam, żąda zmiany hasła (mimo
    że dotychczasowe jest dobre) i ogólnie
    wydziwia...

    dla kaprysu jakiś niedouczonych pseudoprogramistów
    których ręka świerzbi i musza coś nagmerać w swoim
    bankowym systemie, ja mam marnowąć czas na ściąganie
    jakiś gówien z internetu i instalowanie ich na xp-ku...

    wkurwiłem się...

  • 2. Data: 2015-12-21 09:39:05
    Temat: Re: czy tylko mnie polbank wq...?!
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-12-21 o 09:32, n...@p...pl pisze:
    > po kilku miesiącach próbuję zalogować się
    > do polbanku, a ten domaga się ode mnie abym

    > wkurwiłem się...

    Spoko bo Ci żyłka pęknie - LOL

    Półbank to już historia - teraz rządzi Rajf.
    Flash do obsługi www - a zmiana hasła co kilka miesięcy
    i pamięta poprzednie więc to samo nie budjet ;)

    Pozdro

  • 3. Data: 2015-12-21 09:40:57
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/21/2015 05:32 PM, n...@p...pl wrote:

    (...)

    > dla kaprysu jakiś niedouczonych pseudoprogramistów

    "jakichś"

    > których ręka świerzbi i musza coś nagmerać w swoim
    > bankowym systemie, ja mam marnowąć czas na ściąganie
    > jakiś gówien z internetu

    znowu, powinno być: "jakichś"

    http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/jakis-i-jakichs;902
    3.html

    > i instalowanie ich na xp-ku...

    XP? Tego szczotką używaną w toalecie nie powinno się dotykać :)

    > wkurwiłem się...

    I jeszcze przeklina taki publicznie :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 4. Data: 2015-12-21 10:18:58
    Od: n...@p...pl

    > XP? Tego szczotką używaną w toalecie nie powinno się dotykać :)

    panie Chmielewski, błogosławieni, którzy nie mając nic sensownego
    do powiedzenia, nie ubierają tego faktu w niepotrzebne słowa...

  • 5. Data: 2015-12-21 10:48:47
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/21/2015 06:18 PM, n...@p...pl wrote:

    > panie Chmielewski, błogosławieni, którzy nie mając nic sensownego
    > do powiedzenia, nie ubierają tego faktu w niepotrzebne słowa...

    Więc w jakim celu piszesz na grupę, że używasz stary, niewspierany i
    dziurawy system aby zdalnie logować się do swojego banku?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 6. Data: 2015-12-21 12:23:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 10:48, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Więc w jakim celu piszesz na grupę, że używasz stary, niewspierany i
    > dziurawy system aby zdalnie logować się do swojego banku?

    Pomijając kwestie dziurawości, to najlepszy system jaki
    oddał do użytku Microsoft. Mam jeszcze kilka laptopów
    pracujących na nim i nie przeklinam tak w czasie pracy
    jak to robię przy Win 8-10

  • 7. Data: 2015-12-21 19:08:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 09:39:05 +0100, Waldek napisał(a):

    > Spoko bo Ci żyłka pęknie - LOL
    >
    > Półbank to już historia - teraz rządzi Rajf.
    > Flash do obsługi www - a zmiana hasła co kilka miesięcy
    > i pamięta poprzednie więc to samo nie budjet ;)

    U Ciebie wymusza zmianę? Bo ja widzę tylko sugestie co jakiś czas, które
    można pominąć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2015-12-21 19:09:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 12:23:18 +0100, cef napisał(a):

    > Pomijając kwestie dziurawości, to najlepszy system jaki
    > oddał do użytku Microsoft. Mam jeszcze kilka laptopów
    > pracujących na nim i nie przeklinam tak w czasie pracy
    > jak to robię przy Win 8-10

    Sporo lat miałeś, by się przyzwyczaić. Na XP też ludzie klęli jak się
    pojawił.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2015-12-21 20:42:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 19:09, Borys Pogoreło pisze:

    > Sporo lat miałeś, by się przyzwyczaić. Na XP też ludzie klęli jak się
    > pojawił.

    Ja nie kląłem od początku.
    Na większości swoich kolejnych komputerów stawiałem na XP.
    Równolegle używałem sprzetu na 7,8,10
    i XP był najbardziej intuicyjny dla mnie,
    ale to zawsze kwestia gustu, znam tez ludzi zadowolonych z Visty.

  • 10. Data: 2015-12-21 21:05:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 20:42:10 +0100, cef napisał(a):

    > Ja nie kląłem od początku.
    > Na większości swoich kolejnych komputerów stawiałem na XP.
    > Równolegle używałem sprzetu na 7,8,10
    > i XP był najbardziej intuicyjny dla mnie,

    Między XP a 7 jest 8 lat różnicy. Wystarczająco, by się mocno przyzwyczaić
    do pewnych rozwiązań.

    > ale to zawsze kwestia gustu, znam tez ludzi zadowolonych z Visty.

    Sam byłem zadowolony z Visty, tyle że instalowałem ją na odpowiednio mocnym
    komputerze, a zmieniłem dopiero na W8. Większość opinii o Viście to i tak
    tylko bezmyślne powtarzanie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl