  • 1. Data: 2015-12-20 17:02:21
    Temat: karta bankomatowa - co zamiast ING
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Witam,

    jako że ING od stycznia kasuje darmowe wypłaty z krajowych bankomatów, a
    ponadto przygotowali nowy, kiepski interfejs transakcyjny (nie da się
    wykonać w nim eksportu historii - CSV, etc.), szukam alternatywy dla karty
    bankomatowej ING.

    Warunki do spełnienia:
    * rachunek ROR bez opłat albo zwolnienie z opłaty za obroty kartą do 300 PLN
    * karta debetowa bez opłat albo zwolnienie na podobnych warunkach (300 PLN)
    * bezpłatne wypłaty z dowolnych bankomatów krajowych, bez limitu operacji
    * eksport historii rachunku w sensownym formacie tekstowym - CSV, ew. TXT

    Która karta bankomatowa spełnia powyższe warunki?

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2015-12-21 11:50:39
    Temat: Re: karta bankomatowa - co zamiast ING
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 20 Dec 2015 17:02:21 +0100, janek z pola <a...@e...pl>
    wrote:

    >szukam alternatywy dla karty
    >bankomatowej ING.
    Ktoś z grupy popełnił, więc polecam: http://telefix.jcom.pl/banki.htm

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2015-12-21 23:48:25
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    WAM wrote:

    > Ktoś z grupy popełnił, więc polecam: http://telefix.jcom.pl/banki.htm

    Z tego zestawienia wynika, że mógłbym mieć:
    * T-Mobile - ale nie chcę do tego shitu
    * EuroBank - wpłata co miesiąc 1000 PLN - ale to bank galerii handlowych
    * BPH - ale mam tam konto i nie chcę karty
    * CA - wyższe warunki, ale mam tam konto i używam do celów bez karty pł.

    Natomiast z tych, które rozważam:
    * Deutsche Bank Polska - warunek wyłącznie na 300 PLN obrotu kartą
    * Millenium 360 stopni - wpływ 1000 PLN i 1 transakcja kartą ew. 300 PLN
    * Millenium Dobre Konto - wpływ 1000 PLN i 1 transakcja kartą ew. 300 PLN

    Chyba bym się skłaniał ku temu Millenium. Które konto polecacie - 360 stopni
    czy dobre konto? Generalnie planuję tam mieć konto ROR, kartę debetową i
    może kartę kredytową. Czy słyszeliście coś o ciekawych promocjach w
    Millenium dla nowych klientów - np. coś mi świta o prezencie w postaci
    tabletu na dzień dobry - możliwe że ta promocja się zakończyła już. Dodam,
    że nie byłem nigdy klientem banku Millenium, zaś do celów otrzymania karty
    kredytowej bardzo bym nie chciał potwierdzać zarobków.

    --
    Wysłane z pola.