  • 1. Data: 2008-04-02 19:09:48
    Temat: mBank podwyższa oprocentowanie.
    Od: r...@p...fm

    Witam.
    mBank od 7. kwietnia 5,50% emax plus. Ciekaw jestem kto następny...

    Pozdro
    Robson

  • 2. Data: 2008-04-02 19:21:57
    Temat: Re: mBank podwyższa oprocentowanie.
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Witam.
    > mBank od 7. kwietnia 5,50% emax plus. Ciekaw jestem kto następny...

    serio? no to polbank straci moje oszczędności
    chyba że polbank coś podniesie

  • 3. Data: 2008-04-02 19:40:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Apr 2008 21:21:57 +0200, w <ft0mcl$6jd$1@inews.gazeta.pl>, "zlotowinfo"
    <u...@o...pl> napisał(-a):

    > serio? no to polbank straci moje oszczędności
    > chyba że polbank coś podniesie

    Moje nie. Raz, że jednak niżej, dwa, że w Polbank możesz wykonać przelew kiedy
    chcesz.

  • 4. Data: 2008-04-02 19:45:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    <u...@o...pl> napisał(-a):

    > Moje nie. Raz, że jednak niżej, dwa, że w Polbank możesz wykonać przelew
    > kiedy
    > chcesz.
    polbank ma niedoróbki interfejsu, dziwactwa z certyfikatami
    oprocentowanie zrówna się w obu bankach
    przytoczona na grupie kombinacja 4 emaxplus'ów mi wystarczy

  • 5. Data: 2008-04-02 19:45:54
    Od: "benek" <l...@W...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > serio? no to polbank straci moje oszczędności
    > chyba że polbank coś podniesie

    moje też, bo jedyną rzeczą która mnie tam trzyma to oprocentowanie

  • 6. Data: 2008-04-02 19:52:34
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Moje nie. Raz, że jednak niżej, dwa, że w Polbank możesz wykonać przelew kiedy
    > chcesz.

    O radus to jak pamietasz jeszcze o naszej umowie z polowy zeszlego roku
    o nie byciu za rok 60 tys na WIG ?

  • 7. Data: 2008-04-02 20:14:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "benek" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    .googlegroups.com...

    > moje też, bo jedyną rzeczą która mnie tam trzyma to oprocentowanie

    ja już na bank 7 lece do mbanku

  • 8. Data: 2008-04-02 22:05:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    r...@p...fm e...@b...goog
    legroups.com

    : mBank od 7. kwietnia 5,50% emax plus. Ciekaw jestem kto następny...

    W życiu nie widziałem tak złośliwych ludzi!!! Teraz to
    dopiero oberwę belką po kieszeni!!! Jak tak można? ;)

    A poważniej -- chyba i ja częściowo zabiorę się do mBanku z Polbanku...
    (niby już jestem w mBanku, ale mam na eMaxach+ tylko tyle, aby nie płacić belkowego)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-04-03 04:34:37
    Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ft106b$j0g$1@flis.man.torun.pl...
    > r...@p...fm
    > e...@b...goog
    legroups.com
> [...]
    > A poważniej -- chyba i ja częściowo zabiorę się do mBanku z Polbanku...
    > (niby już jestem w mBanku, ale mam na eMaxach+ tylko tyle, aby nie

    Ja na razie z Polbankiem biorę urlop do czasu aż:
    - nie będzie tak częstych zwisów (chcę wykonać przelew a nie można się
    zalogować)
    - w czasie zwisu będzie można dodzwonić się na infolinię
    - będą odpowiadać na emaile
    Dostępem do środków na razie mBank bije polbank a oprocentowanie też nie
    gorsze.
    Andrzej

  • 10. Data: 2008-04-03 06:16:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ft106b$j0g$1@flis.man.torun.pl...

    > r...@p...fm
    > e...@b...goog
    legroups.com

> [...]
    >
    > A poważniej -- chyba i ja częściowo zabiorę się do mBanku z Polbanku...
    > (niby już jestem w mBanku, ale mam na eMaxach+ tylko tyle, aby nie

    chyba sobie odpuszczę emaxowe przelewanie z jednego na drugi
    by mieć 4 przelewy w miesiącu by ominąć belkowe

    czy dobrze rozumuję że nie warto trzymać
    sumy 800zł w jednym banku 5,5% a w drugim 10000zł też na 5,5%?
    bo lepiej mieć w jednym 10800zł na 5,5%?