  • 1. Data: 2008-04-02 16:48:30
    Temat: z BPH do PeKaO SA po raz kolejny
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Będąc szczęśliwym posiadaczem karty kredytowej BPH o nazwie Srebrny Sezam
    zastałem
    na siłę uszczęśliwiony przejęciem BPH przez wiadomy bank. Pomny moich
    wcześniejszych
    doświadczeń z tym bankiem, czym prędzej pozamykałem wszystkie konta,
    kredyty, karty itd.
    Odciąłem się od tego banku murem, przy którym chiński to miernota, nie warta
    wspomnienia.
    Ale nie doceniłem wrażej siły rażenia. Dopadli mnie. Żądają spłaty 19,50 zł
    za to, że kartę
    kredytową spłaciłem w poniedziałek a nie w sobotę jak tego chcieli. Rozbój w
    biały dzień.
    Nie umieją biedacy (bo konieczne im jest moje 19,50 zł) czytać ze
    zrozumieniem, tego co
    sami napisali. A na wyciągu napisali ładnie "Jeżeli termin spłaty podany w
    zestawieniu
    przypada w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, za termin spłaty
    zadłużenia uznaje
    się pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu". Ładnie, tylko, że nie
    czytają tego.

    Czy może ktoś policzył (ale nie na palcach, bo ich nie starczy) ile wpadek
    było przy okazji
    przejęcia BPH?

    pozdr
    vis

  • 2. Data: 2008-04-02 17:27:44
    Temat: Re: z BPH do PeKaO SA po raz kolejny
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    > wspomnienia.
    >A można było przenieść swoje rachunki, karty itp. do oddziału pozostającego
    poza zasięgiem Pekao :-) Chyba, że nie masz w pobliżu oddziału, który
    pozostał w strukturach BPH.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 3. Data: 2008-04-02 18:20:02
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Tak dla ścisłości :) Srebrny Sezam to jest ROR, a nie karta kredytowa.
    Nie wypada inaczej, jak zadzwonić na 0800 234 234 albo pisemną
    reklamację złożyć w oddziale.
    Zawsze odpowiadają pisemnie na reklamacje. Będzie co czytać.

  • 4. Data: 2008-04-02 19:40:19
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > poza zasięgiem Pekao :-) Chyba, że nie masz w pobliżu oddziału, który
    > pozostał w strukturach BPH.
    >
    > Pozdrawiam
    > e-kran

    Czytaj uważnie, przepraszam, ze zrozumieniem. Wszystkie konta pozamykałem.
    Tylko tyle, że procedura zamykania konta trwa 3 miesiące.

    pozdr
    vis

  • 5. Data: 2008-04-02 19:49:31
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > reklamację złożyć w oddziale.
    > Zawsze odpowiadają pisemnie na reklamacje. Będzie co czytać.

    Masz rację, karta to Credit Silver.
    Pomny moich doświadczeń z tym bankiem, zdecydowanie odradzam
    dzwonienie. Tylko pisma, składane osobiście w oddziale (koniecznie
    potwierdzenie otrzymania na kopii) lub list za potwierdzeniem odbioru.
    Polecony to za mało. Nie interesuje mnie czytanie ich wypocin
    (w moim przypadku były nie na temat) i strata czasu i pieniedzy.

    pozdr
    vis

  • 6. Data: 2008-04-02 19:53:02
    Od: Tomasz <t...@g...net!!!>

    k...@g...pl pisze:
> [...]
    > reklamację złożyć w oddziale.
    > Zawsze odpowiadają pisemnie na reklamacje. Będzie co czytać.

    zloz pisemna, moje 2reklamacje na dezinfolinii zaginely bez wiesci...

    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2008-04-03 06:39:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 2 Apr 2008 18:48:30 +0200, vis napisał(a):
    > Będąc szczęśliwym posiadaczem karty kredytowej BPH o nazwie Srebrny Sezam
    > zastałem na siłę uszczęśliwiony przejęciem BPH przez wiadomy bank. Pomny moich

    [...]

    > Czy może ktoś policzył (ale nie na palcach, bo ich nie starczy) ile wpadek
    > było przy okazji przejęcia BPH?

    Podstawowa wpadka to była zmiana brandu i przejęcie BPH :)
    WSZYSCY znajomi, którzy mieli konta w BPH i zostali przejęci przez Pekao
    zamknęli już swoje konta albo są w trakcie ich zamykania. Zdecydowana
    większość likwiduje karty przejęte przez Pekao - dzięki burdelowi nie
    wiadomo co spłacać, gdzie spłacać, którą kartą płacić itd :)

    Kilka znajomych pracujących w BPH mówi, że podobnie się dzieje z
    pracownikami tj. wszyscy sensowni zwiewają jak najdalej od Pekało.

    Na całym burdelu najlepiej zarobił... mBank, który likwidując opłaty za
    przelewy i umożliwiając płatności MO/TO/IO eKartą przekonał
    niezdecydowanych...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 8. Data: 2008-04-03 07:41:28
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czytaj uważnie, przepraszam, ze zrozumieniem.  Wszystkie konta pozamykałem.
    > Tylko tyle, że procedura zamykania konta trwa 3 miesiące.

    Czytam. Nie zależało Ci na pozostaniu w BPH, nie przeniosłeś się do innego
    oddziału BPH, tylko zamknąłeś rachunki. Nie zrobiłeś jednak tego z
    wystarczającym wyprzedzeniem i trafiłeś mimo wszystko pod skrzydła przemiłych
    panów z UniCedit Italiano. Jesteś jedną z ofiar tego tzw. przejęcia BPH przez
    Pekao.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 9. Data: 2008-04-03 13:41:23
    Temat: z BPH do PeKaO SA po raz kolejny cd.
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Dzisiaj zaniosłem do najblizej placówki PEKAO pismo z reklamacją.
    Nie chcieli przyjąć, bo nie do ich oddziału. Następnie kazali wysłać
    pismo do oddziału, podali mi nawet numer (szukali już adresu).
    A ja uparłem się, jak osioł, że nie będę wysyłał pisma do żadnego
    innego oddziału. Skoro jestem w banku, do którego skierowane jest
    pismo, to oni mają obowiązek jego przyjęcia.
    Ugieli się. Ale zażądali identyfikacji kartą.
    Odmówiłem, bo nie mam żadnej ich karty.
    Na to oni, że nie przyjmą.
    Dlaczego?
    Bo takie mają przepisy wewnętrzne.
    Tylko, że ich przepisy wewnętrzne (jak sama nazwa wskazuje) mnie
    nie interesują.
    Wówaczas zażądali wylegitymowania się.
    A na jakiej podstawie?
    Na podstawie przepisów.
    Jakich?
    No ... wewnętrznych.
    Odmówiłem.
    Wówczas wpadli na koncept, że na piśmie napiszą, że odmówiłem
    wylegitymowania się.
    Dobrze, niech piszą. Tylko niech napiszą, że odmówiłem, bo było to
    działanie bezprawne.
    Napisali. Ale tylko na swojej częsci.Na moje przybili pieczątkę,
    wstawili datę i podpis.

    pozdr
    vis

    PS.
    W piśmie podałem dane identyfikacyjne moją osobę, łącznie
    numerem rachunku karty kredytowej.

    Jestem przekonany, że podobne cyrki ze złożeniem pisma miałbym
    w innymi banku. Oni niestety nie są wyjątkiem. :-(

  • 10. Data: 2008-04-03 14:17:15
    Temat: Re: z BPH do PeKaO SA po raz kolejny cd.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Kwi, 15:41, "vis" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > działanie bezprawne.
    > Napisali. Ale tylko na swojej częsci.Na moje przybili pieczątkę,

    Wg mnie jesli przedstawiles sie jako autor pisma i wlasciciel KK,
    powinienes to udokumentowac.
    Co innego, gdybys przekazal pismo jako "znajomy prosil".