  • 1. Data: 2008-04-02 05:31:55
    Temat: mbank - kapitalizacja odsetek w eMaxie
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    w jakim dniu jest kapitalizacja odsetek w rachunkach typu eMax? W
    połowie poprzedniego miesiąca wpłaciłem jakąś kwotę, patrzę dziś a tu na
    koncie tyle samo.

  • 2. Data: 2008-04-02 05:59:06
    Temat: Re: mbank - kapitalizacja odsetek w eMaxie
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    >w jakim dniu jest kapitalizacja odsetek w rachunkach typu eMax? W

    w ostatnim (miesiaca)

    > połowie poprzedniego miesiąca wpłaciłem jakąś kwotę, patrzę dziś a tu na
    > koncie tyle samo.

    a ja patrzę i mam odsetki
    zerknij jeszcze raz

    Sławek

  • 3. Data: 2008-04-02 11:59:16
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    >w jakim dniu jest kapitalizacja odsetek w rachunkach typu eMax? W połowie
    >poprzedniego miesiąca wpłaciłem jakąś kwotę, patrzę dziś a tu na koncie

    Jedyne możliwe wytłumaczenia są takie, że wpłaciłeś taką kwotę, od której
    odsetki sa niższe niz pół grosza, albo że ta kwota pozostała na
    nieoprocentowanym eKoncie a nie na eMax.

    marekz

  • 4. Data: 2008-04-02 12:00:53
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]

    odsetki sa niższe niz pół grosza, albo że ta kwota pozostała na
    nieoprocentowanym eKoncie a nie na eMax.

    No jest jeszcze trzecie, rezerwowe. Że storno odsetek z poprzedniego okresu
    rozliczeniowego dokładnie zrównoważyło dodatnie odsetki dopisane za ostatni
    okres rozliczeniowy.

    marekz

  • 5. Data: 2008-04-02 12:24:53
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    podaj ile wpłaciłeś, kiedy i na ktore konto

    w prosty sposób można policzyć ile odsetek powinno zostać dopisane do
    rachunku

    pozdr.
    RS

  • 6. Data: 2008-04-02 18:15:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No jest jeszcze trzecie, rezerwowe. Że storno odsetek z poprzedniego okresu
    > rozliczeniowego dokładnie zrównoważyło dodatnie odsetki dopisane za ostatni
    > okres rozliczeniowy.

    Nie ma takiego wyjscia.
    W takim przypadku w historii rachunku będą 2 operacje,
    tylko wynikowe saldo będzie b/z

  • 7. Data: 2008-04-02 18:30:49
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego wyjscia.
    > W takim przypadku w historii rachunku będą 2 operacje,
    > tylko wynikowe saldo będzie b/z

    No i uważasz może, że wtedy na rachunku nie będzie tyle samo?

    marekz

  • 8. Data: 2008-04-02 18:40:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysiek" fsv5oq$i0a$...@n...dialog.net.pl

    > w jakim dniu jest kapitalizacja odsetek w rachunkach typu eMax? W
    > połowie poprzedniego miesiąca wpłaciłem jakąś kwotę, patrzę dziś a tu na
    > koncie tyle samo.

    Mnie dopisali w ostatnim. I to na dodatek tyle, ile powinni... Bestie!!! ;)

    -=-

    Dlaczego tam nie ma 40 eMaxów, lecz tylko 4? Wiem, że za
    jakiś czas bym się upomniał o więcej, ale mimo wszystko... ;)

    Mogliby też dorzucić możliwość płacenia z odroczeniem (z przyszłą
    datą; niby z przeszłą byłoby korzystniej, ale jednak...) i płacenia
    wielokrotnego w ciągu jednego miesiąca za free. Miłe by było też
    importowanie i eksportowanie odbiorców oraz możliwość ustanowienia
    wielu odbiorców dla jednego konta.

    Dobra by była też taka usługa, która by automagicznie przerzucała
    pieniądze (zawsze za free) na eKonto (lub wskazane) w chwili, gdy
    odsetki na eMaxie+ osiągną poziom niebezpieczny, czyli 2.49 złotych...

    Mało tego -- mogłoby tam jeszcze być poletko pokazujące oszczędności
    wynikające z odbelkowania. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-04-02 19:20:22
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Dobra by była też taka usługa, która by automagicznie przerzucała
    > pieniądze (zawsze za free) na eKonto (lub wskazane) w chwili, gdy
    > odsetki na eMaxie+ osiągną poziom niebezpieczny, czyli 2.49 złotych...

    o co chodzi z tymi 2.49, co to za poziom niebiezpieczny ?

  • 10. Data: 2008-04-02 20:19:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek" ft0mlv$hsm$...@n...news.neostrada.pl

    > o co chodzi z tymi 2.49, co to za poziom niebiezpieczny ?

    Ależ drobiazgowy. :) Oczywiście nie chodzi o osiągnięcie 2.49, ale
    o dzień ostatni przed osiągnięciem stanu wyższego niż 2.49, czy
    może niższy niż owe 2.49. :) Czyli o kres stanu, w którym jeszcze
    nie jest liczony podatek ministra (Marka?) Belki. :)

    --