  • 21. Data: 2004-01-20 12:51:26
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>

    > A przeczytałeś moją odpowiedź? Jeżeli zadzwonisz na mlinię nie znając
    > identyfikatora i telekodu (tego nie ma w papierach, które dostałeś), to
    > pracownik zamówi Ci oddzwonienie na podany przez Ciebie numer telefonu w
    > celu weryfikacji. Czy ten, kto otworzył kopertę przejął też kontrolę nad
    > Twoimi telefonami ;-)))) ?

    > Piana, piana ;-))

    Odpowiedź przeczytałem, bardzo chciałbym tam konto otworzyć, ale wiesz, tu chodzi o
    pieniądze...(małe ale zawsze :) )
    W regulaminie który otrzymałem jest:
    "§ 29.

    1. Realizacja dyspozycji składanych za pośrednictwem kanałów dostępu wymaga
    jednoznacznej identyfikacji osoby uprawnionej przy użyciu właściwych dla danego
    kanału dostępu identyfikatorów wskazanych w Tabeli funkcjonalności kanałów dostępu."

    nie dostałem tylko Tabeli funkcjonalności kanałów dostępu.
    Na infolinii dostałem informację, że jest ona w internecie. Niestety nie ma tam
    takiego przypadku.
    Jeżeli mógłbyś mi wskazać pkt. w regulaminie, w którym jest o tym oddzwanianiu, to
    byłbym wdzięczny. Wierzę Ci że oddzwaniają, ale chciałbym zobaczyć to na piśmie.

    Pozdrawiam
    Toper

  • 22. Data: 2004-01-20 12:58:04
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    On Wt, 20 sty 2004 12:25:26 GMT, Toper <t...@i...plSPAM> wrote:

    [...]

    > a ile ludzi wierzyło Hitlerowi... to nie jest wyznacznik.

    http://info.astrian.net/jargon/terms/g/Godwin_s_Law.
    html

    --
    Wojciech "Proteus" Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2004-01-20 13:14:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > nie dostałem tylko Tabeli funkcjonalności kanałów dostępu.
    > Na infolinii dostałem informację, że jest ona w internecie. Niestety nie

    Jakiego przypadku nie ma? Tu masz link do tabeli funkcjonalności kanałów
    dostępu.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/funkcjonalnosc.ht
    ml

    W tabeli jest napisane, że do Twojej identyfikacji na mlinii potrzebny jest
    m.in. identyfikator, telekod oraz pytania generowane przez system. Jeżeli
    nie znasz tych danych (wszystkich!) to nic nie zrobisz. Jednocześnie jeżeli
    nie znasz identyfikatora/telekodu jedyne co może zaproponować operator to
    oddzwonienie.

    > Jeżeli mógłbyś mi wskazać pkt. w regulaminie, w którym jest o tym
    oddzwanianiu, to byłbym wdzięczny. >Wierzę Ci że oddzwaniają, ale chciałbym
    zobaczyć to na piśmie.

    Nie ma tego na piśmie. Taka jest procedura w przypadku "zapomnienia" haseł
    przez klienta. Zadzwoń na mlinię i zapytaj. A swoją drogą trzeba mieć niezłą
    paranoję, żeby na podstawie otwartej koperty wysnuwać takie wnioski jak Ty.
    Może rzeczywiście nie zakładaj tego konta - to nie dla Ciebie - jeszcze
    przedwcześnie zejdziesz na zawał, jak po raz drugi dostaniesz otwarty list
    np. ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2004-01-20 13:31:34
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>

    > ma tam takiego przypadku.
    >
    > Jakiego przypadku nie ma? Tu masz link do tabeli funkcjonalności kanałów
> [...]
    nie wyraziłem się jasno, tabelę znalazłem, ale nie ma przypadku, co się dzieje gdy
    klient twierdzi, że zgubił wszystkie papiery i nie pamięta hasła.

> [...]
    > przedwcześnie zejdziesz na zawał, jak po raz drugi dostaniesz otwarty list

    No właśnie, dlaczego nie ma tego na piśmie? Skąd wiesz jaka jest procedura, jesteś
    pracownikiem mBanku i masz wgląd w ich wewnętrzne procedury?

    Pozdrawiam
    Toper

  • 25. Data: 2004-01-20 13:47:51
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Toper <t...@i...plSPAM> napisała:

    > No właśnie, dlaczego nie ma tego na piśmie? Skąd wiesz jaka jest
    > procedura, jesteś pracownikiem mBanku i masz wgląd w ich wewnętrzne
    > procedury?

    Wiesz co - lepiej załóż sobie konto w banku S.K.A.R.P.E.T.A. - tam nie
    będziesz miał problemu z procedurami

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 26. Data: 2004-01-20 13:58:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No właśnie, dlaczego nie ma tego na piśmie? Skąd wiesz jaka jest
    procedura, jesteś pracownikiem >mBanku i masz wgląd w ich wewnętrzne
    procedury?

    Jestem klientką i odzwaniano do mnie. Poza tym mam znajomych, do których
    oddzwaniano. Pokaż bank, w którym masz "papier" na wszystkie przypadki
    trapiące klientów. Czy w regulaminie masz mieć zapis - drogi kliencie -
    jeżeli ktos otworzy Twoją przesyłkę pocztową albo zapomnisz haseł to to i to
    ;-))) ? Moim zdaniem przesadzasz. Jeżeli jest to dla Ciebie nie do
    przeskoczenia (a wymaga od Ciebie tylko 1 jednego telefonu na mlinię), to
    zmień bank. IMHO masz paranoję.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2004-01-20 14:15:53
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>

> [...]
    > ;-))) ? Moim zdaniem przesadzasz. Jeżeli jest to dla Ciebie nie do
    > przeskoczenia (a wymaga od Ciebie tylko 1 jednego telefonu na mlinię), to

    eee tam, na mlinię dzwoniłem i spoko dowiedziałem się tego samego co od Was. Chciałem
    się tylko upewnić :)

    Pozdrawiam
    Toper

  • 28. Data: 2004-01-20 16:50:32
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Toper nabazgrał:

    [...]
    > Jeżeli m ó g ł b y ś mi wskazać pkt. w regulaminie, w którym jest o tym
    > oddzwanianiu, to byłbym wdzięczny.

    John Glenn ożył ;-)

  • 29. Data: 2004-01-20 16:58:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Toper" <t...@i...plSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    Może od

    > no właśnie sytuacja jest humorystyczna jak cholera... Za coś takiego można
    chyba niezłe odszkodowanie dostać...

    Tia, zadośćuczynienie za straty moralne. Poniżej miliona dolców nie schodź
    ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 30. Data: 2004-01-20 16:59:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:buj2vk$clu$1@news.onet.pl...

    > O cyklistach nie zapominaj ! :-)

    Ale to tylko pod warunkiem, że listonosz przyjechał na rowerze ;]

    Pozdrawiam,
    Washko