    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Date: Tue, 20 Jan 2004 14:14:02 +0100

    > W regulaminie który otrzymałem jest:
    > "§ 29.
    >
    > 1. Realizacja dyspozycji składanych za pośrednictwem kanałów dostępu
    wymaga jednoznacznej >identyfikacji osoby uprawnionej przy użyciu właściwych
    dla danego kanału dostępu identyfikatorów >wskazanych w Tabeli
    funkcjonalności kanałów dostępu."

    > nie dostałem tylko Tabeli funkcjonalności kanałów dostępu.
    > Na infolinii dostałem informację, że jest ona w internecie. Niestety nie
    ma tam takiego przypadku.

    Jakiego przypadku nie ma? Tu masz link do tabeli funkcjonalności kanałów
    dostępu.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/funkcjonalnosc.ht
    ml

    W tabeli jest napisane, że do Twojej identyfikacji na mlinii potrzebny jest
    m.in. identyfikator, telekod oraz pytania generowane przez system. Jeżeli
    nie znasz tych danych (wszystkich!) to nic nie zrobisz. Jednocześnie jeżeli
    nie znasz identyfikatora/telekodu jedyne co może zaproponować operator to
    oddzwonienie.

    > Jeżeli mógłbyś mi wskazać pkt. w regulaminie, w którym jest o tym
    oddzwanianiu, to byłbym wdzięczny. >Wierzę Ci że oddzwaniają, ale chciałbym
    zobaczyć to na piśmie.

    Nie ma tego na piśmie. Taka jest procedura w przypadku "zapomnienia" haseł
    przez klienta. Zadzwoń na mlinię i zapytaj. A swoją drogą trzeba mieć niezłą
    paranoję, żeby na podstawie otwartej koperty wysnuwać takie wnioski jak Ty.
    Może rzeczywiście nie zakładaj tego konta - to nie dla Ciebie - jeszcze
    przedwcześnie zejdziesz na zawał, jak po raz drugi dostaniesz otwarty list

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn