eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › mBank - poczta, otwarta koperta z umową i w
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 35

  • 31. Data: 2004-01-20 18:28:27
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:buj9jt$hmu$1@inews.gazeta.pl...

    > W tabeli jest napisane, że do Twojej identyfikacji na mlinii potrzebny
    jest
    > m.in. identyfikator, telekod oraz pytania generowane przez system. Jeżeli
    > nie znasz tych danych (wszystkich!) to nic nie zrobisz. Jednocześnie
    jeżeli
    > nie znasz identyfikatora/telekodu jedyne co może zaproponować operator to
    > oddzwonienie.

    Chyba nie powinienem o tym tutaj pisać, ale co mi tam. :-)

    Nie wiem, jak teraz, w każdym razie jakiś czas temu konsultant przyjmował
    każdy numer, niekoniecznie podany we wniosku i na ten numer następowało
    oddzwonienie. Wystarczyło powiedzieć, że to numer już nieaktywny/cokolwiek.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 32. Data: 2004-01-20 22:06:21
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    >
    > Nie wiem, jak teraz, w każdym razie jakiś czas temu konsultant przyjmował
    > każdy numer, niekoniecznie podany we wniosku i na ten numer następowało
    > oddzwonienie. Wystarczyło powiedzieć, że to numer już
    nieaktywny/cokolwiek.
    > :-)

    Bez identyfikacji "pacjenta" ;-) (dane, identyfikator, telekod)? Bo to, że
    można zmienić numer to wiadomo ;-)


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 33. Data: 2004-01-20 22:11:34
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:buk8ph$aq8$1@inews.gazeta.pl...

    > Bez identyfikacji "pacjenta" ;-) (dane, identyfikator, telekod)? Bo to,
    że
    > można zmienić numer to wiadomo ;-)

    Chodziło o oddzwonienie w celu pierwszego aktywowania teleserwisu. I
    faktycznie po przemaglowaniu z danych, jednak telekodu nie było, bo nie
    mogło go być. Kiedyś troszkę te procedury się różniły od obecnych, bo bank
    oddzwaniał dwa razy. Teraz za pierwszym razem jest ustawiane hasło do kanału
    telefonicznego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info


  • 34. Data: 2004-01-20 22:30:01
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Od: "Glenn" <g...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Chodziło o oddzwonienie w celu pierwszego aktywowania teleserwisu. I
    > faktycznie po przemaglowaniu z danych, jednak telekodu nie było, bo nie
    > mogło go być. Kiedyś troszkę te procedury się różniły od obecnych, bo bank
    > oddzwaniał dwa razy. Teraz za pierwszym razem jest ustawiane hasło do kanału
    > telefonicznego.

    No to rzeczywiście. Dobrze, że to zmienili.

    Pozdrowienia,
    Glenn

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 35. Data: 2004-01-24 17:50:27
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i w
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    W tej sytuacji proponuję MultiBank, który ma tradycyjne oddziały i tak jak
    mBank pełną obsługę konta przez net. MB ma większą ofertę niż mBank, ale
    trzeba płacić za konto kilka zł miesięcznie (nie jedt to dużo, zależy od
    rodzaju konta). Więcej info: www.multibank.com.pl

    Użytkownik "Toper" <t...@i...plSPAM> napisał w wiadomości
    news:1074594444.641102@firenetia.ctlm.pl...
    > Witam,
    > koleżanka dostała od mBanku kopertę z umową, niestety koperta była
    uszkodzona tak, że można było wysypać z niej całą zawartość.
    > Problem jest taki, że teraz ktoś może mieć jej wszystkie dane osobowe.
    Czyli może zadzwonić na mlinię i podać się za nią.
    > W tym momencie może twierdzić, że zapomniał haseł, pinów itp. i próbować
    dysponować kontem. Podobno zdarza się też, że klienci zapominają nr
    rachunku!!! Wtedy też są sprawdzani prze mlinię, ale przecież to wszysko
    jest w tej umowie i potwierdzeniu otwarcia konta!!!
    > Konto o którym mowa zostało już zamknięte, ale jest problem, czy wobec
    powyższego zakładać tam konto jeszcze raz??? A jeżeli przesyłka znowy będzie
    naruszona? A jeżeli ktoś zadzwoni i bedzie próbował dowiedzieć się o nowy nr
    konta?
    >
    > Jeżeli ktoś dysponuje wszystkimi danymi osobowymi, to jak wygląda w
    praktyce weryfikacja kto jest kto???
    >
    > Chyba mi się przestały podobać banki interentowe...
    >
    > Czy we wszystkich interentowych bankach umowy są przesyłane? Nie ma
    takiego w którym podpisuję się ją osobiście w jakimś oddziale???
    >
    > Co byście zrobili w takiej sytuacji???
    >
    > Jak to wygląda jeśli chodzi o GIODO (ta otwarta koperta)?
    >
    > z góry dzięki za odzew :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Toper
    >


strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1