eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - poczta, otwarta koperta z umową i w › Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Toper <t...@i...plSPAM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Date: Tue, 20 Jan 2004 14:31:34 +0100
    Organization: Ye 'Ol Disorganized NNTPCache groupie
    Lines: 39
    Message-ID: <1...@f...ctlm.pl>
    References: <1...@f...ctlm.pl> <buj0ge$7ro$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...ctlm.pl> <buj2bf$3ou$1@news.onet.pl>
    <1...@f...ctlm.pl> <buj46p$1vt$1@news.onet.pl>
    <1...@f...ctlm.pl> <buj663$2tn$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...ctlm.pl>
    <0t400d1f92i614fn3e8%sal@hell.hell.pl>
    <1...@f...ctlm.pl> <buj7od$9ll$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...ctlm.pl> <buj9jt$hmu$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.18.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1074605745 7346 81.210.18.66 (20 Jan 2004 13:35:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Jan 2004 13:35:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <buj9jt$hmu$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.5b) Gecko/20030925
    MultiZilla/1.6.0.0e
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Cache-Post-Path: firenetia.ctlm.pl!u...@t...ctlm.pl
    X-Cache: nntpcache 3.0.1 (see http://www.nntpcache.org/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278854
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > ma tam takiego przypadku.
    >
    > Jakiego przypadku nie ma? Tu masz link do tabeli funkcjonalności kanałów
    > dostępu.
    >
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/funkcjonalnosc.ht
    ml
    nie wyraziłem się jasno, tabelę znalazłem, ale nie ma przypadku, co się dzieje gdy
    klient twierdzi, że zgubił wszystkie papiery i nie pamięta hasła.


    >
    > W tabeli jest napisane, że do Twojej identyfikacji na mlinii potrzebny jest
    > m.in. identyfikator, telekod oraz pytania generowane przez system. Jeżeli
    > nie znasz tych danych (wszystkich!) to nic nie zrobisz. Jednocześnie jeżeli
    > nie znasz identyfikatora/telekodu jedyne co może zaproponować operator to
    > oddzwonienie.
    >
    >
    >
    >
    >>Jeżeli mógłbyś mi wskazać pkt. w regulaminie, w którym jest o tym
    >
    > oddzwanianiu, to byłbym wdzięczny. >Wierzę Ci że oddzwaniają, ale chciałbym
    > zobaczyć to na piśmie.
    >
    > Nie ma tego na piśmie. Taka jest procedura w przypadku "zapomnienia" haseł
    > przez klienta. Zadzwoń na mlinię i zapytaj. A swoją drogą trzeba mieć niezłą
    > paranoję, żeby na podstawie otwartej koperty wysnuwać takie wnioski jak Ty.
    > Może rzeczywiście nie zakładaj tego konta - to nie dla Ciebie - jeszcze
    > przedwcześnie zejdziesz na zawał, jak po raz drugi dostaniesz otwarty list
    > np. ;-))))
    >

    No właśnie, dlaczego nie ma tego na piśmie? Skąd wiesz jaka jest procedura, jesteś
    pracownikiem mBanku i masz wgląd w ich wewnętrzne procedury?

    Pozdrawiam
    Toper


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1