  • 1. Data: 2004-01-20 01:33:50
    Temat: mBank i moneybookers
    Od: "HAL_2000" <H...@p...onet.pl>

    Mam taki problem
    Zakladajac konto w moneybookers i dodajac tam swoj rachunek bankowy do listy
    musimy go zweryfikowac (zeby wiedzieli ze to nasz :) ). Mozna to zrobic
    zlecajac wyslanie "dummy payment"-przelewu na jakas smieszna kwote (u mnie
    bylo 10gr, chech). W tytule operacji dostajemy kod ktory wpisujemy na
    stronie moneybookers i w ten sposob zatwierdzamy nasz rachunek. Wszystko
    byloby ladnie i pieknie gdyby nie to, kod jakos "nie pasuje" tzn na stronie
    mowia nam ze to ZŁY kod. I tu moje pytanie: czy w przypadku takiej operacji
    (przelew zewnetrzny przychodzacy) tytul operacji wspisuje do bazy danych
    jakas panienka ktora moze sie pomylic czy realizowane jest to automatycznie
    i o pomylce nie moze byc mowy ?
    Bylbym wdzieczny za odpowiedz.

    --
    ---------------------\
    HAL_2000 \

  • 2. Data: 2004-01-20 08:46:34
    Temat: Re: mBank i moneybookers
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakas panienka ktora moze sie pomylic czy realizowane jest to automatycznie

    Żadnych panienek,
    ale system mBanku wszystkie dane zapisuje wielkimi literami,
    więc jeśli hasło zawierało małe albo przemieszane
    to w tym pewnie jest pies pogrzebany.

  • 3. Data: 2004-01-20 10:20:32
    Od: "KobiK" <k...@i...pl>

    Użytkownik "HAL_2000" <H...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronie moneybookers i w ten sposob zatwierdzamy nasz rachunek. Wszystko
    > byloby ladnie i pieknie gdyby nie to, kod jakos "nie pasuje" tzn na

    Ja mialem taki tytul operacji "TRN ID 1136xxx(((((O MONEYBOOKERS TRN ID
    1136xxx V
    RF CODE NN53xx RE0312xx 013xx"

    Tez probowalem wpisac trn id, tj 1136xxx i tez pisalo mi, ze zle. Jak dobrze
    pamietam wpisalem ostatni numer, tj. 013xx i zadzialalo:)

    --
    KobiK

  • 4. Data: 2004-01-20 10:39:11
    Od: "fuzzy" <v...@i...xx>

    Wszystko
    > byloby ladnie i pieknie gdyby nie to, kod jakos "nie pasuje" tzn na
    stronie
    > mowia nam ze to ZŁY kod.

    Wpisz pierwszy ciąg znaków po słowie CODE (o ile dobrze pamiętam)

  • 5. Data: 2004-01-20 17:53:29
    Od: "HAL_2000" <H...@p...onet.pl>

    UDAŁO SIĘ!!!!
    Idać tropem KobiK'a wpisałem tylko część hasła (konkretnie "środkową" część
    kodu) po słowach "RF CODE" tj

    Axxxxx RE040119 2xxxx.

    Dziękuję za pomoc i info Fuzzy'emu KobiK'owi i S.T.
    Swoją drogą to dziwne, że tylko część kodu jest potrzebna do aktywacji...

    --
    HAL_2000 \