  • 1. Data: 2004-01-20 10:27:15
    Temat: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i w
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>

    Witam,
    koleżanka dostała od mBanku kopertę z umową, niestety koperta była uszkodzona tak, że
    można było wysypać z niej całą zawartość.
    Problem jest taki, że teraz ktoś może mieć jej wszystkie dane osobowe. Czyli może
    zadzwonić na mlinię i podać się za nią.
    W tym momencie może twierdzić, że zapomniał haseł, pinów itp. i próbować dysponować
    kontem. Podobno zdarza się też, że klienci zapominają nr rachunku!!! Wtedy też są
    sprawdzani prze mlinię, ale przecież to wszysko jest w tej umowie i potwierdzeniu
    otwarcia konta!!!
    Konto o którym mowa zostało już zamknięte, ale jest problem, czy wobec powyższego
    zakładać tam konto jeszcze raz??? A jeżeli przesyłka znowy będzie naruszona? A
    jeżeli ktoś zadzwoni i bedzie próbował dowiedzieć się o nowy nr konta?

    Jeżeli ktoś dysponuje wszystkimi danymi osobowymi, to jak wygląda w praktyce
    weryfikacja kto jest kto???

    Chyba mi się przestały podobać banki interentowe...

    Czy we wszystkich interentowych bankach umowy są przesyłane? Nie ma takiego w którym
    podpisuję się ją osobiście w jakimś oddziale???

    Co byście zrobili w takiej sytuacji???

    Jak to wygląda jeśli chodzi o GIODO (ta otwarta koperta)?

    z góry dzięki za odzew :)

    Pozdrawiam
    Toper

  • 2. Data: 2004-01-20 10:38:25
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i w
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Toper" <t...@i...plSPAM> napisał w wiadomości

    > Czy we wszystkich interentowych bankach umowy są przesyłane? Nie ma
    takiego w którym podpisuję się ją osobiście w jakimś oddziale???

    M.in. Millennium, ale to bardziej bank marmurkowy z dostepem przez internet,
    no i juz wcale nie taki tani, a chyba nie o takie cos Ci chodzi.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2004-01-20 10:38:35
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    rachunku!!! Wtedy też są sprawdzani prze mlinię, ale przecież to >wszysko
    jest w tej umowie i potwierdzeniu otwarcia konta!!!

    W takiej sytuacji (zapomnienie) mlinia oddzwania na podany we wniosku nr
    telefonu. Czy koleżanka zgubiła też wszystkie telefony ;-))) ?

    > Konto o którym mowa zostało już zamknięte, ale jest problem, czy wobec
    powyższego zakładać tam konto >jeszcze raz???

    Zakładać.

    >A jeżeli przesyłka znowy będzie naruszona?

    Zrobić "dym" na poczcie.

    >A jeżeli ktoś zadzwoni i bedzie próbował dowiedzieć się o nowy nr konta?

    Jak pozna numer konta, to będzie mógł co najwyżej trochę pieniędzy
    wpłacić/przelać.

    > Jeżeli ktoś dysponuje wszystkimi danymi osobowymi, to jak wygląda w
    praktyce weryfikacja kto jest kto???

    Musi znać jeszcze identyfikator i hasło (telefon) lub identyfikator, hasło i
    hasła jednorazowe (net). W wątpliwych przypadkach (jak zadzwoni i powie, że
    zapomniał haseł) musi mieć jeszcze dostęp do Twojego telefonu.

    > Chyba mi się przestały podobać banki interentowe...

    Niby dlaczego? Dlatego, że klej na kopercie puścił, albo poczta zawaliła
    sprawę?

    > Czy we wszystkich interentowych bankach umowy są przesyłane? Nie ma
    takiego w którym podpisuję się ją >osobiście w jakimś oddziale???

    Osobiście możesz sobie załozyć Inteligo (placówki PKO BP)

    > Co byście zrobili w takiej sytuacji???

    Zależy jak wyglądała ta koperta.

    > Jak to wygląda jeśli chodzi o GIODO (ta otwarta koperta)?

    I co? Zgłosisz GIODO, że dostałeś otwartą przesyłkę pocztową ;-))) ? Może od
    razu leć na policję ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-01-20 10:44:32
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > Czy we wszystkich interentowych bankach umowy są przesyłane? Nie ma
    > takiego w którym podpisuję się ją osobiście w jakimś oddziale???

    Choćby w Inteligo jest bezpieczniej - umowę przywozi do domku kurier i
    podpisaną zabiera. Może kwestia tylko zaufania do kuriera, no ale nie
    podejrzewam, żeby to było realne zagrożenie.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-01-20 11:00:52
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>

    > I co? Zgłosisz GIODO, że dostałeś otwartą przesyłkę pocztową ;-))) ? Może od
    > razu leć na policję ;-)))

    no właśnie sytuacja jest humorystyczna jak cholera... Za coś takiego można chyba
    niezłe odszkodowanie dostać...

    Pozdrawiam
    Toper

  • 6. Data: 2004-01-20 11:10:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Może od

    > no właśnie sytuacja jest humorystyczna jak cholera... Za coś takiego można
    chyba niezłe odszkodowanie dostać...

    Nie rozśmieszaj. ZA CO i OD KOGO ??????

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-01-20 11:19:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:
    > Nie rozśmieszaj. ZA CO i OD KOGO ??????

    Od mBanku, od poczty, od listonosza. Niezly bizes! :D

  • 8. Data: 2004-01-20 11:21:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    napisał w wiadomości news:buj2rd$36a$1@news.onet.pl...

    > Od mBanku, od poczty, od listonosza. Niezly bizes! :D

    O cyklistach nie zapominaj ! :-)

  • 9. Data: 2004-01-20 11:24:33
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,
    SebCz <n...@a...pl>:

    > Choćby w Inteligo jest bezpieczniej - umowę przywozi do domku kurier i
    > podpisaną zabiera. Może kwestia tylko zaufania do kuriera, no ale nie
    > podejrzewam, żeby to było realne zagrożenie.

    Ja tam nie mam do kuriera wiekszego zaufania niz do listonosza.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-01-20 11:34:50
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>