  • 1. Data: 2004-01-20 10:39:10
    Temat: Przedpłacona ING
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Zdecydowałem się na Maestro przedpłacone na wyjazd do Gruzji po upadku toip
    w millennium. Co prawda latem w Tbilisi VE działało dobrze ale nie mogłem
    wypłacić z Maestro, ale może sytuacja się zmieniła, więc kartę wezmę prawie
    pustą i jak zadziała to przeleję millenetem i w związku z tym mam pytanie
    czy przy księgowaniu każdego przelewu będą potrącać 5 zł., bo to z toip
    jednoznacznie nie wynika i czy halo śląski jest bezpłatny?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-01-20 10:41:19
    Temat: Re: Przedpłacona ING
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > czy przy księgowaniu każdego przelewu będą potrącać 5 zł., bo to z toip
    > jednoznacznie nie wynika

    Wynika. Opłata 5 PLN dotyczy "doładowań" karty przez wpłatę gotówkową w
    placówce. Wyjątkiem jest pierwsza wpłata (za darmo). Doładowanie przelewem
    jest bezpłatne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-20 10:44:41
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <g...@n...pl> napisał(a):

    [...]
    > mam pytanie czy przy księgowaniu każdego przelewu będą
    > potrącać 5 zł., bo to z toip jednoznacznie nie wynika

    Przelewy na rachunek karty nie sa obciazone prowizja przez ING.
    Prowizja 5 PLN dotyczy tylko wplat gotowkowych.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2004-01-20 12:23:03
    Od: Spider <.>

    Przelewy bezplatne.
    Wplata gotowkowa w oddziale 5zl.

    Halo Slaski telefon - 1,2 za polaczenie, pobierane po udanej autoryzacji
    uzytkownika, numer dostepowy platny lub nie, w zaleznosci na jaki
    dzwonisz i za jakiego operatora.

    Halo Slaski SMS - 0,5 za SMSa wyslanego przez ING plus koszt wyslania
    SMSa z Twojej sieci.

    Spider

  • 5. Data: 2004-01-20 12:24:08
    Od: Spider <.>

    Przelewy bezplatne.
    Wplata gotowkowa w oddziale 5zl, pierwsza wplata bezplatna.

    Halo Slaski telefon - 1,2 za polaczenie, pobierane po udanej autoryzacji
    uzytkownika, numer dostepowy platny lub nie, w zaleznosci na jaki
    dzwonisz i z jakiego operatora.

  • 6. Data: 2004-01-20 12:24:39
    Od: Spider <.>

    Przelewy bezplatne.
    Wplata gotowkowa w oddziale 5zl, pierwsza wplata bez prowizji.

    Halo Slaski telefon - 1,2zl za polaczenie, pobierane po udanej
    autoryzacji uzytkownika, numer dostepowy platny lub nie, w zaleznosci na
    jaki dzwonisz i za jakiego operatora.

    Halo Slaski SMS - 0,5zl za SMSa wyslanego przez ING plus koszt wyslania
    SMSa z Twojej sieci.

    Spider

  • 7. Data: 2004-01-20 12:25:31
    Od: Spider <.>

    Przelewy bezplatne.
    Wplata gotowkowa w oddziale 5zl, pierwsza wplata bez prowizji.

    Halo Slaski telefon - 1,2zl za polaczenie, pobierane po udanej
    autoryzacji uzytkownika, numer dostepowy platny lub nie, w zaleznosci na
    jaki dzwonisz i z jakiego operatora.

  • 8. Data: 2004-01-20 18:20:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "Spider" <.> napisal w wiadomosci
    > Przelewy bezplatne.
    > Wplata gotowkowa w oddziale 5zl, pierwsza wplata bez prowizji.

    OK

    > Halo Slaski telefon - 1,2zl za polaczenie, pobierane po udanej
    > autoryzacji uzytkownika,

    Nieprawda jest jakoby...
    Powyzsze oplaty pochodza z taryfy oplat za uzytkowanie (tylo niektorych)
    ROR-ow w ING. Nie ma ich w taryfie oplat do przedplaconej Maestro. Jesli
    ktos ma w ING TYLKO ta karte to nie placi nic.

    > numer dostepowy platny lub nie, w zaleznosci na
    > jaki dzwonisz i z jakiego operatora.

    0-800 102030 na ogol bezplatny...;-)

    > Halo Slaski SMS - 0,5zl za SMSa wyslanego przez ING plus koszt wyslania
    > SMSa z Twojej sieci.

    Niedostepne dla posiadaczy karty przedplaconej nie posiadajacych innych
    rachunkow w ING.
    Dostepne dla posiadaczy ROR w ING

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-01-20 19:26:46
    Od: Spider <.>

    Slawek Kos wrote:

> [...]
    > ROR-ow w ING. Nie ma ich w taryfie oplat do przedplaconej Maestro. Jesli
    > ktos ma w ING TYLKO ta karte to nie placi nic.
    tu sie nie kloce, bo nie korzystam z tego, ale to sprawdze

    > 0-800 102030 na ogol bezplatny...;-)
    sa tez numery 32-2054443, 22-584-00-80, wiec sarkazm niepotrzebny

    > Niedostepne dla posiadaczy karty przedplaconej nie posiadajacych innych
    > rachunkow w ING. Dostepne dla posiadaczy ROR w ING
    A ja mam w ING tylko karte prepaid i dostepny serwis przez SMS

    Spider

  • 10. Data: 2004-01-21 01:06:13
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Jeszcze jedna prowizja - jeżeli nie przedłużysz karty, to wypłata z
    kasy resztek pieniędzy tez kosztuje 5 zł.

    MichalL