  • 11. Data: 2004-01-20 11:42:22
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Toper" <t...@i...plSPAM> napisał w wiadomości
    news:1074598499.828544@firenetia.ctlm.pl...

    > > Nie rozśmieszaj. ZA CO i OD KOGO ??????

    > czyli jak to u nas, nie ma winnych :(

    Ale winnych CZEGO ??

    Rozerwania ZWYKŁEGO listu EKONOMICZNEGO i do tego NIEREJESTROWANEGO ?????

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 12. Data: 2004-01-20 12:03:33
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>

    > Użytkownik "Toper" <t...@i...plSPAM> napisał w wiadomości

    > Ale winnych CZEGO ??
    >
    > Rozerwania ZWYKŁEGO listu EKONOMICZNEGO i do tego NIEREJESTROWANEGO ?????

    no właśnie, dlaczego to nie jest wysyłane poleconym???

    Niemniej podstawowe pytanie brzmi, czy bezpiecznie jest tam zakładać konto?

    Pozdrawiam
    Toper

  • 13. Data: 2004-01-20 12:12:43
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Toper <t...@i...plSPAM> napisała:

    > no właśnie, dlaczego to nie jest wysyłane poleconym???

    Bo nie ma takiej potrzeby

    > Niemniej podstawowe pytanie brzmi, czy bezpiecznie jest tam zakładać konto?

    Tak

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 14. Data: 2004-01-20 12:13:33
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > no właśnie, dlaczego to nie jest wysyłane poleconym???

    No pomyśl. Z pewnością masz to już na końcu języka.

    > Niemniej podstawowe pytanie brzmi, czy bezpiecznie jest tam zakładać konto?

    Bezpiecznie nie jest, ale przecież nie o to chodzi. mBank specjalizuje się w
    wypłacaniu odszkodowań za rozerwane koperty. Czysty zysk.

    Jacek

  • 15. Data: 2004-01-20 12:15:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > no właśnie, dlaczego to nie jest wysyłane poleconym???

    Po co?

    > Niemniej podstawowe pytanie brzmi, czy bezpiecznie jest tam zakładać
    konto?

    Pewnie, że tak. Pomyśl, że 0,5 mln ludzi jednak się nie bało ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-01-20 12:25:26
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>

    > Po co?

    na wypadek takich sytuacji.

    > konto?
    >
    > Pewnie, że tak. Pomyśl, że 0,5 mln ludzi jednak się nie bało ;-)))

    a ile ludzi wierzyło Hitlerowi... to nie jest wyznacznik.

    Pozdrawiam
    Toper

  • 17. Data: 2004-01-20 12:31:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > na wypadek takich sytuacji.

    Znasz % takich sytuacji? I znasz koszt listu poleconego?

    > a ile ludzi wierzyło Hitlerowi... to nie jest wyznacznik.

    ROTFL maksymalny. Co jest dla Ciebie wyznacznikiem w takim razie? A jeżeli
    już się zdecydowałeś, to po co pytasz?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2004-01-20 12:31:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Toper <t...@i...plspam> wrote:

    > a ile ludzi wierzyło Hitlerowi... to nie jest wyznacznik.

    Ja przepraszam, ale Ty chciałeś o coś konkretnego zapytać, czy tak tylko bić
    pianę?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 19. Data: 2004-01-20 12:33:09
    Od: Toper <t...@i...plSPAM>

    > Ja przepraszam, ale Ty chciałeś o coś konkretnego zapytać, czy tak tylko bić
    > pianę?

    no właśnie konkretnego, czy otwierać tam konto w takiej sytuacji.

    Najbardziej zależy mi na informacji o tym jak w praktyce wygląda wasz kontakt z
    mlinią. Czy faktycznie są tacy dociekliwi? Mnie zapewniali, że pytają się o
    wszystko, a jedyna informacja której nie ma w tym liście, to nazwisko panieńskie
    matki.

    No a z tą pianą to bez przesady :)

    Pozdrawiam
    Toper

  • 20. Data: 2004-01-20 12:42:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > no właśnie konkretnego, czy otwierać tam konto w takiej sytuacji.

    I dostałes konkretną - czyli zakładać. Najwyraźniej Ci sie nie spodobała,
    skoro "wyjechałeś" z Adolfem. A skoro masz wyrobione zdanie, to po co
    pytasz?

> [...]
    pytają się o wszystko, a jedyna informacja której nie ma w tym liście, to

    A przeczytałeś moją odpowiedź? Jeżeli zadzwonisz na mlinię nie znając
    identyfikatora i telekodu (tego nie ma w papierach, które dostałeś), to
    pracownik zamówi Ci oddzwonienie na podany przez Ciebie numer telefonu w
    celu weryfikacji. Czy ten, kto otworzył kopertę przejął też kontrolę nad
    Twoimi telefonami ;-)))) ?

    > No a z tą pianą to bez przesady :)

    Piana, piana ;-))

    --