  • 81. Data: 2002-03-07 08:22:23
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Nie przesadzaj- są na drugi dzień, tak jak zresztą i inne przelewy, a
    ostatnio
    > zdarzyło mi się, że przelew z BG był tego samego dnia widoczny w
    teleserwisie.
    Nie wierze :)) to moze efekt, tej "rewolucji" w Pekaosa. A na serio to nigdy
    nie mialem wczesniej niz na 3 dzien ! Chyba ze teraz lepiej dzialaja :))
    pzd

  • 82. Data: 2002-03-07 08:30:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Gdynia - szybko łatwo i przyjemnie, filie oddziału połozone na obrzezach
    miast-
    > brak kolejek (wczoraj w takiej byłem :-))
    > Zakładam, że jak się ma konto Vip, to ma się swojego opiekuna rachunku, z
    którym
    > można się umówić na telefon i przyjść do banku na określoną godzinę-
    zresztą po

    Tylko ze ja nie lubie tam chodzic :((

    > co chodzić- można wszytsko załatwić na telefon :-))

    Teraz tak, wczesniej nie mozna bylo. Szczegolnie z za granicy, bede do
    opiekuna dzwonil... pozniej sie poprawilo robila mi nawet przelewy przyszle.
    Ale oczywiscie musialem dzwonic i przypominac :((

  • 83. Data: 2002-03-07 08:35:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Moze tak jakieś szczegóły pls :-))

    Robilem duze zakupy, ze nawet limit zlotej karty nie starczal - ustalilem
    dosc niski (chyba 10.000zl), bo wiesz jak to ze znikajacymi zlotymi kartami
    bywa...dod. prowizja od zakupu (wtedy nie bylo Shella). Wiec zadzwonilem do
    mojej opiekunki i czasowo mi zwiekszyla limit transakcji bezgotowkowych na
    Maestro - chyba na 1 godzine - w tym czasie co dokonywalem zakupu...
    Transakcja przeszla, limit powrocil do normy...
    Sam bylem w szoku :))

  • 84. Data: 2002-03-07 08:36:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Pozyjemy, zobaczymy- ja nie bylbym optymista.
    A co za problem miec obie :))

  • 85. Data: 2002-03-07 08:50:59
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

    > mbank - wydają tylko VE to dla mnie ich dyskwalifikuje.
    > pekao - dużo kart w tym wypukłe, szybka obsługa. i to mi
    pasuje.
    wrzuć na luz chłopie, bo mi za chwilę zajady popękają ;-)
    G.

  • 86. Data: 2002-03-07 09:21:50
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie wierze :)) to moze efekt, tej "rewolucji" w Pekaosa. A na serio to nigdy
    > nie mialem wczesniej niz na 3 dzien ! Chyba ze teraz lepiej dzialaja :))

    Nie -rewolucja mnie jeszcze nie objęła- wczorajszy wyciąg jest taki sam, jak od
    lat ;-))
    A z przelewami, to naprawdę :-))
    Grzegorz

  • 87. Data: 2002-03-07 09:23:56
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > pasuje.
    > wrzuć na luz chłopie, bo mi za chwilę zajady popękają ;-)
    > G.

    :-)))
    Grzegorz

  • 88. Data: 2002-03-07 09:29:08
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Wiem, że to niewiarygodne, ale można być zadowolonym z tego banku. Wszystko
    zależy od oddziału. Ja mam to szczęście, że trafiłem dobrze (I O/Gliwice)
    i... jestem zadowolony.

    MaciejK

  • 89. Data: 2002-03-07 09:34:23
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > mojej opiekunki i czasowo mi zwiekszyla limit transakcji bezgotowkowych na
    > Maestro - chyba na 1 godzine - w tym czasie co dokonywalem zakupu...
    ^^^^^^^^^
    > Transakcja przeszla, limit powrocil do normy...
    > Sam bylem w szoku :))

    ???
    Przecież Mistrzu ma do stanu konta.
    Ja- jak raz kupowałem koła do samochodu, to tez nie chciało przejść- co ja się
    wtedy wstydu najadłem :-((
    Ale zaraz sprawa się wyjaśniła zadzwoniłem do ckic- szkoda pisać- jak firma ma
    na jednej linii faks, telefon i posa, to rzadko udaje się zapłacić.
    Co do limitu na złotej, to w mojej filii twierdzili że nie da się zmniejszyć -
    bo złote karty tak mają.
    Ja jednak nie mogłem żyć ze świadomością, że taka fajna karta lezy sobie w
    sejfie i zmniejszyłem do sześciu ;-))
    Zresztą teraz to i tak wolę Shella.
    Btw.- wystąpilem o dwie karty ze wspólnym limitem- papierów, zachodu co niemiara
    i koniec końców przyznali mi limit większy niż chciałem :-), a na dodatek
    dodatkowa karta nie ma wspólnego limitu, tylko osobny taki sam jak mój :-))
    (potwierdzione w ckic).
    I jak tu nie kochać pekao :-))
    Grzegorz

  • 90. Data: 2002-03-07 09:35:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > A z przelewami, to naprawdę :-))

    Wierze, tylko u mnie bylo inaczej :(( ... moze ciebie bardziej lubia :)))
    Albo duuuzy oddzial sam nie wiem.