  • 71. Data: 2002-03-07 06:13:02
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Nie czepiaj się literówek- mi też jakoś ostatnio nie wychodzi "ch" i "h" :-)))
    Grzegorz

  • 72. Data: 2002-03-07 06:14:50
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale co sie tak podniecac - w Pekao kazdemu daja VIPa, wiec dla mnie zaden
    > bank.
    > Rozumie w takim Fortisie, a to juz inaczej. A tak?? Phi...

    A może Citibank hę ?
    Tam też jest "prestiż" mieć vipa i wogóle kartę ...
    Grzegorz

  • 73. Data: 2002-03-07 06:17:38
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Gwarantuje, ze juz niedlugo to wlasnie rozwiazania stosowane przez
    > mbank beda najbardziej zaawansowane (przy transakcjach io).

    Pozyjemy, zobaczymy- ja nie bylbym optymista.
    Grzegorz

  • 74. Data: 2002-03-07 07:11:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 07, 2002 at 07:17:38AM +0100, Grzegorz wrote:

    > Pozyjemy, zobaczymy- ja nie bylbym optymista.

    Ja nie mowie o optymizmie, ale o warunkach koniecznych jakie niedlugo
    zaistnieja ;-)

    Optymizm, tobym przejawial jak bym wierzyl ze inni pojda w ich slady.

    --

    --w

  • 75. Data: 2002-03-07 08:08:15
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Czekaj - zlota masz karte???

    VC walutowa - są tylko zwykłe
    Visa Concerto zwykła - karty dodatkowe są zawsze zwykłe.

  • 76. Data: 2002-03-07 08:11:01
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > IKM ?
    > Ale chyba nie dają złotej ikmki pełnomocnikom- współwłaścicielom na pewno.
    > Złote karty wydawane do konta mają mozliwość wystąpienia o kartę dodadtkową, a
    > ta chyba też jest złota :-))

    ikm dają złote także pełnomocnikom
    a złote visa concerto i eurokarta tylko posiadaczom, dodatkowe do nich są już
    niestety zwykłe.
    zresztą w regulaminie pisze "karta maestro i karty złote wydawane są tylko
    posiadaczowi konta" a poniżej "karta ikm vip wydawana jest zarówno posiadaczowi
    jak i pełnomocnikowi"

  • 77. Data: 2002-03-07 08:14:42
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Ja nie mowie o optymizmie, ale o warunkach koniecznych jakie niedlugo
    > zaistnieja ;-)
    >
    > Optymizm, tobym przejawial jak bym wierzyl ze inni pojda w ich slady.

    :)))

  • 78. Data: 2002-03-07 08:16:43
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Tu Wojtku napisales cos waznego - sam mialem karty do rachunku mamy,
    > debetowe i kredytowke. W momence jak przyszlo mi sie postarac o wlasna
    > wypukla zrobio sie ciezko - ale nie zaluje tych kilku miesiecy oczekiwania -
    > co wlasna to wlasna a nie karta podpieta pod rodzica. Fakt - fajny szpan
    > majac te nascie lat miec VC lub EC/MC (powiedzmy bylo to jakies 4 lata temu)
    > ale to rozleniwia i uzaleznia.

    zależy kiedy debetowa do walutowe konta VC - na kieszonkowe:))))
    chargowa do eurokonta - wszystkie płatności które mają rodzica obciążyć np.
    świeże bułeczki w samie na przeciwko:)))

  • 79. Data: 2002-03-07 08:18:12
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > PEKAO S.A. VI o/Warszawa  12401082-65000397
    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Im dluzej czytam tym bardziej mnie zastanawia kto pisuje pod anonimem
    > n...@p...onet.pl  Nie to co bym sie czepial ale jeszcze niedawno
    > padaly z tego adresu pytania o walutowa VISE w Pekao, teraz okazuje sie ze
    > to jednak VIP tego banku. Co wiemy to to ze kocha VISE i Pekao....

    zgadza się

    > BTW jezeli juz syn i ojciec pisze z jednego maila to wypadalo by sie
    > podpisac kto aktualnie skrobie posty na grupe...

    ok

    andrzej:)

  • 80. Data: 2002-03-07 08:20:26
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A może Citibank hę ?
    > Tam też jest "prestiż" mieć vipa i wogóle kartę ...

    oni to mają nieludzkie wymagania - nawet na karty dodatkowe:(