  • 1. Data: 2002-03-06 13:51:04
    Temat: Inteligo - odpływ klientów
    Od: "Rav V3k" <u...@k...home.pl>

    Witam.
    Inteligo (sam korzystam) często chwaliło się coraz większą liczbą klientów.
    A ja chciałbym się dowiedzieć (nawet szacunkowo) ile tych klientów ostatnio
    odeszło.

    --
    Rafał
    Ludzie byli dawniej bliżsi sobie. Musieli. Broń nie niosła daleko.

  • 2. Data: 2002-03-06 13:58:33
    Temat: Re: Inteligo - odpływ klientów
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > A ja chciałbym się dowiedzieć (nawet szacunkowo) ile tych klientów ostatnio

    ja

  • 3. Data: 2002-03-06 14:01:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    klientów.
    > A ja chciałbym się dowiedzieć (nawet szacunkowo) ile tych klientów

    Oj chyba nie tylko Ty :)

  • 4. Data: 2002-03-06 14:02:17
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rav V3k" <u...@k...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    klientów.
    > A ja chciałbym się dowiedzieć (nawet szacunkowo) ile tych klientów

    Znam 1 co korzystała i odeszła :)

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 5. Data: 2002-03-06 14:12:04
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > ja

    Nie kto a ile.

  • 6. Data: 2002-03-06 14:44:44
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Nie kto a ile.

    Ze mna bedzie juz dwoch.

  • 7. Data: 2002-03-06 16:40:44
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "minik" <m...@n...org>

    > Nie kto a ile.

    A ja nie.
    To oznacza, że statystycznie 0,5 %. :-)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Sarah Connor: "Green eyed soul" >>> http://salon.interia.pl/

  • 8. Data: 2002-03-06 16:56:19
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A ja nie.
    > To oznacza, że statystycznie 0,5 %. :-)

    Ja tez nie - juz 0,33...%

  • 9. Data: 2002-03-06 18:35:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 05:56:19PM +0100, minik wrote:

    > Ja tez nie - juz 0,33...%

    Wiesz, ja tez nie ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-03-06 18:45:00
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Nio ja tez nie odeszlem od inteligo ale nie wiem ile to bedzie procentowo
    > ;-)

    80% dla nas =)