  • 1. Data: 2002-03-06 14:30:55
    Temat: 50 000 na 30 dni ? jak to ulokować ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    czy są jakieś ciekawsze formy niż konto np. LG ??

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-03-06 14:31:54
    Temat: Re: 50 000 na 30 dni ? jak to ulokować ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy są jakieś ciekawsze formy niż konto np. LG ??

    Chyba nawet negocjowane wiecej Ci nie dadza...

  • 3. Data: 2002-03-06 15:12:58
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Chyba nawet negocjowane wiecej Ci nie dadza...

    W LG negocjacje zaczynają się od 100.000,00 złotych. Z tym, że zazwyczaj:
    1) jeżeli jest to nowy klient to daje mu się co najwyżej 0,5% więcej na
    zachętę,
    2) jeżeli stary klient to usłyszysz "nic się nie da zrobić".
    Praktyka taka jest w większości banków. Prawdziwe negocjacje zaczynają się
    od 500.000,00 zł. lub 1 miliona. Wtedy można "troszkę" podwyższyć oproc. ale
    jak będziesz miał taką kasę do ulokowania na 1 miesiąc do zgłoś się do
    mnie -można ulokować bezpiecznie znacznie powyżej oproc. lokat depozytowych
    (nawet powyż WIBOR-u).
    50 tys. złotych to dla banków grosze lokacyjne -niestety.
    Pozdrawiam Wall.
    P.S. Chyba, że znajdziesz rachunek gdzie będą Ci codziennie zakładali
    overnight ze środków na koncie. Tak robił kiedyś Fortis ale po dokładnym
    przeliczeniu "prawie" na to samo wychodziło co lokata jednomiesięczna.

  • 4. Data: 2002-03-06 15:26:02
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Wall" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > W LG negocjacje zaczynają się od 100.000,00 złotych. Z tym, że zazwyczaj:
    > 50 tys. złotych to dla banków grosze lokacyjne -niestety.

    ale ja pytam w zasadzie o inwestycje pozabankowe ...

    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-03-06 15:49:16
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Pozdrawiam Wall.
    > P.S. Chyba, że znajdziesz rachunek gdzie będą Ci codziennie zakładali
    > overnight ze środków na koncie. Tak robił kiedyś Fortis ale po dokładnym
    > przeliczeniu "prawie" na to samo wychodziło co lokata jednomiesięczna.

    To juz Fortis tak nie robi?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-03-06 16:02:24
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:a65df6$n00$1@news.onet.pl...
    > Pozdrawiam Wall.
    > >
    > To juz Fortis tak nie robi?
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    Oj robi -tak głupio mi się napisało bo ostatnio byłem tam pare miesięcy
    temu. :)
    Pozdrawiam Wall.

  • 7. Data: 2002-03-06 17:22:52
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:a65ccn$qth$1@news.tpi.pl...>

    > ale ja pytam w zasadzie o inwestycje pozabankowe ...

    A co ty masz na myśli przez to?

  • 8. Data: 2002-03-06 17:38:12
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    > ale ja pytam w zasadzie o inwestycje pozabankowe ...

    na rynku kapitałowym to zdecydowanie za krótko ... no możesz jeszcze poszleć
    na giełdzie na tzw. szybki strzał np. taka Netia - 30% w dzień (żatruję, nie
    ze wzrostu bo to fakt, ale z propozycj dla Ciebie z ta giełdą).
    Myslę, że niestety pozostaje bank

    stempelek
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704

  • 9. Data: 2002-03-06 19:19:40
    Od: "Marcin" <b...@g...pl>

    > ale ja pytam w zasadzie o inwestycje pozabankowe ...

    Pozabankowe?
    Proszę bardzo.
    Prowadzę firmę i właśnie mam zlecenie na wysyłkę 20000 książek. Zlecenie
    będzie realizowane przez ok. miesiąca, ale na samym wstępie muszę zapłacić
    równowartość 20000 znaczków po 2 zł plus koperty jakieś 5-6 tys itp. 50 tys.
    by się uzbierało. Tyle tylko, że pozostaje mi kredyt krótkoterminowy i
    prowizja dla banku, bo indywidualna osoba raczej mi nie zaufa... A że firma
    jest młoda to nie zaufa mi pewnie i bank

    przykre to jest.
    Jak by ktoś przypadkiem się nie bał to zapraszam na priv. :o)

    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2002-03-06 19:31:42
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest młoda to nie zaufa mi pewnie i bank
    >
    > przykre to jest.
    > Jak by ktoś przypadkiem się nie bał to zapraszam na priv. :o)

    Co za problem? Spisujecie umowę dwustronną ze świadkami. W zamian za
    pożyczkę 30-stodniową oferujesz zapłatę wyższą niż odsetki z depozytu i
    jednocześnie niższą niż prowizja bankowa od kredytu -jeden i drugi zarabia.
    Pozdrawiam Wall.
    P.S. Pozostaje jeszcze wzajemne zaufanie :( lub wygrana 6.000.000,00 zł. w
    totka dzisiaj. :)