  • 1. Data: 2002-03-06 13:32:38
    Temat: mBank + AMRA :)
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    AMRA - zabiegales o zamieszczenie linka do swojej ankiety w mBanku, czy
    zrobili to sami z siebie? :)))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-03-06 13:55:22
    Temat: Re: mBank + AMRA :)
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    btw: jak mozna obejrzec wyniki bez ponownego wypelniania?

  • 3. Data: 2002-03-06 14:00:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > btw: jak mozna obejrzec wyniki bez ponownego wypelniania?

    http://www.amra.pl/cgi-bin/vote.pl?name=ankieta&acti
    on=view

  • 4. Data: 2002-03-06 14:01:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA - zabiegales o zamieszczenie linka do swojej ankiety w mBanku, czy
    > zrobili to sami z siebie? :)))

    Ja to tylko tlumacze jednym - glupi ma szczescie... ;D

  • 5. Data: 2002-03-06 14:07:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Z innych ciekawych ankiet - jak juz przyjda wszystkie odpowiedzi (narazie
    mam jakos ok. 17), dam linka lub informacje jak oceniali dzialania sluzb
    PRowych mBanku dziennikarze ekonomiczni.
    To sa perelki :)

  • 6. Data: 2002-03-07 07:47:19
    Od: "Justyna" <n...@s...ru>

    > AMRA - zabiegales o zamieszczenie linka do swojej ankiety w mBanku, czy
    > zrobili to sami z siebie? :)))

    Hehe, to mBank ma teraz za darmo ankiete :) Dlatego oplaca im sie umiescic
    link do ankiety na swojej stronie...

    Justyna

  • 7. Data: 2002-03-07 07:51:09
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Justyna" <n...@s...ru> wrote in message news:a6763i$1au$1@news.tpi.pl...
    > Hehe, to mBank ma teraz za darmo ankiete :) Dlatego oplaca im sie umiescic
    > link do ankiety na swojej stronie...
    To moze tez, ale uwazam, ze i tak to mile zachowanie z ich strony... :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 8. Data: 2002-03-07 09:17:42
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > To moze tez, ale uwazam, ze i tak to mile zachowanie z ich strony... :)

    Owszem, ale w dalszym ciągu nie wiemy, czy "zabiegales o zamieszczenie
    linka do swojej ankiety w mBanku, czy zrobili to sami z siebie". Bo dopiero
    uchylenie rąbka tej tajemnicy pokaże, czy są mili, czy milsi :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 9. Data: 2002-03-07 10:47:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    dopiero
    > uchylenie rąbka tej tajemnicy pokaże, czy są mili, czy milsi :-)

    Sa bardzo "milsi" w takim razie :)

  • 10. Data: 2002-03-07 12:19:23
    Od: "lupino" <l...@w...pl>

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a655us$gp4$...@n...tpi.pl...
    > AMRA - zabiegales o zamieszczenie linka do swojej ankiety w mBanku, czy
    > zrobili to sami z siebie? :)))

    a gdzie jest ta ankieta

    --
    lupino