  • 91. Data: 2002-03-07 09:40:14
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > oni to mają nieludzkie wymagania - nawet na karty dodatkowe:(

    To była taka wstawka ironiczna- jak można pisać, że vip w tym, to lepszy, a w
    tamtym to gorszy- można tylko napisać, że tutaj za konto typu vip płaci się
    więcej, a tam mniej i porównać ofertę danego banku.
    Ja należę do ludzi którzy płacą mniej, pod warunkiem że konto spełnia moje
    wymagania co do oferty i jakości obsługi.
    A ze nie potrzeba mi wiele (linia kredytowa, obsługa bez kolejek, duży wybór
    kart, dużo własnych bankomatów i bezprowizyjne z nich korzystanie), stąd wybór
    padł na pekao.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 92. Data: 2002-03-07 09:46:37
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ja nie mowie o optymizmie, ale o warunkach koniecznych jakie niedlugo
    > zaistnieja ;-)

    Cos Ty duzo wiesz ;-)
    Moze bys tak rozwinal temat he ;-) ?
    Zawsze to bedzie cos interesujacego.

    > Optymizm, tobym przejawial jak bym wierzyl ze inni pojda w ich slady.

    No jak na razie pekao dazy- pomysl, jak silny to bedzie bank jak uruchomi wap,
    internet i telefon do kazdego rodzaju konta, jak dadza wyciagi dokladnie
    opisane, jak rozwina siec malych filii...
    No ale, ze przezorny zawsze ubezpieczony, to konto w mBanku jako bardziej
    funkcjonalne tyz mam :-))- w koncu przelew teleserwisem to tylko 0,60zl ;-))
    Grzegorz

  • 93. Data: 2002-03-07 09:52:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > ^^^^^^^^^

    > Przecież Mistrzu ma do stanu konta.
    Chyba nie, jest jakis limit... tak przynajmniej mowila mi opiekunka ? hmmm
    Ale nie spieram sie... Ja robilem zakupy za 25.000zl :)

    > Ja- jak raz kupowałem koła do samochodu, to tez nie chciało przejść- co ja
    się
    > wtedy wstydu najadłem :-((
    U mnie zawsze nie przechodzily duuze zakupy na Maestro :((

    > Ale zaraz sprawa się wyjaśniła zadzwoniłem do ckic- szkoda pisać- jak
    firma ma
    > na jednej linii faks, telefon i posa, to rzadko udaje się zapłacić.
    j.w.

    > Co do limitu na złotej, to w mojej filii twierdzili że nie da się
    zmniejszyć -
    > bo złote karty tak mają.
    > Ja jednak nie mogłem żyć ze świadomością, że taka fajna karta lezy sobie w
    > sejfie i zmniejszyłem do sześciu ;-))
    No wlasnie, ja mialem 5k, a minimum to 10k :))

    > Zresztą teraz to i tak wolę Shella.
    To wydaje sie dobra karta... lepsza niz zlote VC czy EC/MC. Tez mnie to
    kusi, bo tam gdzie jezdze za granice wola EC/MC :(( Kurcze nie kus mnie :)

    > I jak tu nie kochać pekao :-))
    Co do kart (wypuklych) nigdy nie mialem zastrzezen w pekao, ale te konta...
    pzd

  • 94. Data: 2002-03-07 10:40:48
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Chyba nie, jest jakis limit... tak przynajmniej mowila mi opiekunka ? hmmm
    > Ale nie spieram sie... Ja robilem zakupy za 25.000zl :)

    To są zdaje się ograniczenia posów ustawiane przez centra.
    Ale ktoś musiał zapłacić prowizję- nie wstyd Ci ? ;-)))

    > zmniejszyć -
    > No wlasnie, ja mialem 5k, a minimum to 10k :))

    Mninimalny limit to 15kzł- mnie przerażał i podniecał zarazem ;-)))))

    > To wydaje sie dobra karta... lepsza niz zlote VC czy EC/MC. Tez mnie to
    > kusi, bo tam gdzie jezdze za granice wola EC/MC :(( Kurcze nie kus mnie :)

    Karta jest fajniutka, tylko papierów do wypełnienia, zaświadczenia itd.
    I jak jeszcze trafisz na niedysponentkę, to...
    Zauważ, że karta ma bezprowizyjne zakupy zarówno za granicą, jak i w kraju :-))

    > Co do kart (wypuklych) nigdy nie mialem zastrzezen w pekao, ale te konta...

    Załóż vipa, podpisz umowę na televipa (bo teleserwis masz w cenie), wybierz
    sobie opiekuna rachunku i zapomnij o kłopotach- jak potrzebujesz gotówkę, to
    upatrz sobi jakąś małą filię na uboczu- tam naprawdę rzadko są kolejki, a jak są
    to niewielkie.
    Ponieważ teleserwis działa w godzinach pracy oddziału, to jak na razie mam
    codziennie od 8 do 19 plus soboty do (chyba) 14, albo 13.
    Nie jest to rewelacja, ale zawsze coś, duzo bankomatów (tylko po co, jak się ma
    karty ?).
    Wreszcie do płatności internetowych VC dolarowa i juz można żyć :-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz
    PS
    A do nadwyzek "kontowych" mBank lub coś innego ;-)

  • 95. Data: 2002-03-07 11:07:33
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Wysylalem wystarczajaco dawno abym mogl dzisiaj spokojnie wyslac przelew =(

    widocznie niewystarczajaco, skoro nie mozesz go wykonac ;))

    dobek

  • 96. Data: 2002-03-07 11:26:56
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > widocznie niewystarczajaco
    Jesli chodzi o ich regulamin to z nadwyzka=)

  • 97. Data: 2002-03-07 12:35:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > To są zdaje się ograniczenia posów ustawiane przez centra.
    > Ale ktoś musiał zapłacić prowizję- nie wstyd Ci ? ;-)))
    To ich sprawa, ja chcialem wyslac przelew :) Tak wszystkich ostatnio
    "wykanczam"... placac za wszystko karta firmowa ! Dla mnie to wygoda, nie
    musze robic przelewow (potwierdzen itd.), a dla nich bezpieczenstwo. A dod.
    platnosc karta idzie dluzej niz przelew. Zanim mi rozlicza z konta karte to
    czasem nawet tydzien :))

> [...]
    > upatrz sobi jakąś małą filię na uboczu- tam naprawdę rzadko są kolejki, a
    Wlasnie blisko mojego domu robia filie :) Bankomatow duzo, ale na Maestro
    ten 1000zl to troche mi malo :(( A wyplacac z oddzialow/filii to mi sie nie
    chce... No i te % (lokaty tez) sa strasznie marne :( Zobacze moze sie znowu
    pogodze dla tego Shella. Ale glowne konto mam juz gdzie indziej :)

    > Wreszcie do płatności internetowych VC dolarowa i juz można żyć :-))
    Mam jeszcze...

    > A do nadwyzek "kontowych" mBank lub coś innego ;-)
    Tez mam.

    pzd
    Witek

  • 98. Data: 2002-03-07 15:17:10
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > ok
    >

    > andrzej:)

    szkda tyko ze tylko pod tym jednym, reszta z dzis znowu anonimy i sie
    zastanwaiam czy tata + syn to przez przypadek nie jedna osoba, ktora chce
    przebic w tym miesiacu Michala w ilosci wyslanych postow, ktore nie
    ukrywajmy, ale zbyt wiele nie wnosza na ta grupe...

    --
    JaKi

  • 99. Data: 2002-03-07 15:42:01
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > przebic w tym miesiacu Michala w ilosci wyslanych postow, ktore nie
    > ukrywajmy, ale zbyt wiele nie wnosza na ta grupe...

    a czy wszysko mu coś wnosić?:))))

    jerzy

  • 100. Data: 2002-03-07 16:55:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > a czy wszysko mu coś wnosić?:))))

    nie, grnut to sie wypisac... zauwaz ze wiekszosc uzytkownikow w Polsce to
    modemowcy i dla nich kazdy koleiny post typu Twoj ble, ble, ble - pisze bo
    pisze powoduje ze nabijaja kabze tepsie. Pisac to sobie mozna do
    pamietnika....

    --
    JaKi