    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank odstawia jaja
    Date: Thu, 7 Mar 2002 10:52:04 +0100

    > ^^^^^^^^^

    > Przecież Mistrzu ma do stanu konta.
    Chyba nie, jest jakis limit... tak przynajmniej mowila mi opiekunka ? hmmm
    Ale nie spieram sie... Ja robilem zakupy za 25.000zl :)

    > Ja- jak raz kupowałem koła do samochodu, to tez nie chciało przejść- co ja
    się
    > wtedy wstydu najadłem :-((
    U mnie zawsze nie przechodzily duuze zakupy na Maestro :((

    > Ale zaraz sprawa się wyjaśniła zadzwoniłem do ckic- szkoda pisać- jak
    firma ma
    > na jednej linii faks, telefon i posa, to rzadko udaje się zapłacić.
    j.w.

    > Co do limitu na złotej, to w mojej filii twierdzili że nie da się
    zmniejszyć -
    > bo złote karty tak mają.
    > Ja jednak nie mogłem żyć ze świadomością, że taka fajna karta lezy sobie w
    > sejfie i zmniejszyłem do sześciu ;-))
    No wlasnie, ja mialem 5k, a minimum to 10k :))

    > Zresztą teraz to i tak wolę Shella.
    To wydaje sie dobra karta... lepsza niz zlote VC czy EC/MC. Tez mnie to
    kusi, bo tam gdzie jezdze za granice wola EC/MC :(( Kurcze nie kus mnie :)

    > I jak tu nie kochać pekao :-))
    Co do kart (wypuklych) nigdy nie mialem zastrzezen w pekao, ale te konta...
    pzd