    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank odstawia jaja
    Date: Thu, 7 Mar 2002 13:35:07 +0100

    > To są zdaje się ograniczenia posów ustawiane przez centra.
    > Ale ktoś musiał zapłacić prowizję- nie wstyd Ci ? ;-)))
    To ich sprawa, ja chcialem wyslac przelew :) Tak wszystkich ostatnio
    "wykanczam"... placac za wszystko karta firmowa ! Dla mnie to wygoda, nie
    musze robic przelewow (potwierdzen itd.), a dla nich bezpieczenstwo. A dod.
    platnosc karta idzie dluzej niz przelew. Zanim mi rozlicza z konta karte to
    czasem nawet tydzien :))

    > Załóż vipa, podpisz umowę na televipa (bo teleserwis masz w cenie),
    wybierz
    > sobie opiekuna rachunku i zapomnij o kłopotach- jak potrzebujesz gotówkę,
    > upatrz sobi jakąś małą filię na uboczu- tam naprawdę rzadko są kolejki, a
    jak są
    > to niewielkie.
    Wlasnie blisko mojego domu robia filie :) Bankomatow duzo, ale na Maestro
    ten 1000zl to troche mi malo :(( A wyplacac z oddzialow/filii to mi sie nie
    chce... No i te % (lokaty tez) sa strasznie marne :( Zobacze moze sie znowu
    pogodze dla tego Shella. Ale glowne konto mam juz gdzie indziej :)

    > Wreszcie do płatności internetowych VC dolarowa i juz można żyć :-))
    Mam jeszcze...

    > A do nadwyzek "kontowych" mBank lub coś innego ;-)
    Tez mam.

    pzd
    Witek