    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank odstawia jaja
    Date: Thu, 7 Mar 2002 11:40:48 +0100

    > Chyba nie, jest jakis limit... tak przynajmniej mowila mi opiekunka ? hmmm
    > Ale nie spieram sie... Ja robilem zakupy za 25.000zl :)

    To są zdaje się ograniczenia posów ustawiane przez centra.
    Ale ktoś musiał zapłacić prowizję- nie wstyd Ci ? ;-)))

    > zmniejszyć -
    > No wlasnie, ja mialem 5k, a minimum to 10k :))

    Mninimalny limit to 15kzł- mnie przerażał i podniecał zarazem ;-)))))

    > To wydaje sie dobra karta... lepsza niz zlote VC czy EC/MC. Tez mnie to
    > kusi, bo tam gdzie jezdze za granice wola EC/MC :(( Kurcze nie kus mnie :)

    Karta jest fajniutka, tylko papierów do wypełnienia, zaświadczenia itd.
    I jak jeszcze trafisz na niedysponentkę, to...
    Zauważ, że karta ma bezprowizyjne zakupy zarówno za granicą, jak i w kraju :-))

    > Co do kart (wypuklych) nigdy nie mialem zastrzezen w pekao, ale te konta...

    Załóż vipa, podpisz umowę na televipa (bo teleserwis masz w cenie), wybierz
    sobie opiekuna rachunku i zapomnij o kłopotach- jak potrzebujesz gotówkę, to
    upatrz sobi jakąś małą filię na uboczu- tam naprawdę rzadko są kolejki, a jak są
    to niewielkie.
    Ponieważ teleserwis działa w godzinach pracy oddziału, to jak na razie mam
    codziennie od 8 do 19 plus soboty do (chyba) 14, albo 13.
    Nie jest to rewelacja, ale zawsze coś, duzo bankomatów (tylko po co, jak się ma
    karty ?).
    Wreszcie do płatności internetowych VC dolarowa i juz można żyć :-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz
    PS
    A do nadwyzek "kontowych" mBank lub coś innego ;-)