  • 41. Data: 2017-05-28 11:13:32
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    [...]
    > A mimo to regularnie dzwonia z innymi bzdetnymi ofertami ktorych
    > wysłuchanie koncze pukaniem się w czoło a jednak im to nie przeszkadza
    Ty może tak. Ileś innych ludzi nie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    I hope you're not pretending to be evil while secretly being good.

  • 42. Data: 2017-05-28 14:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Ty może tak. Ileś innych ludzi nie.

    Bardzo mozliwe, bo przeciez marketingowcy potyrafią ludziom wcisnac kazde
    gówno.
    Jak to w takim razie jest mozliwe, ze decyzji ktora byłaby dla ludzi dobra,
    nie potrafili im sprzedac, ba, nawet nie sprobowali?
    Moze chociaz z 20% by przekonali...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 43. Data: 2017-05-28 15:11:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > Jak to w takim razie jest mozliwe, ze decyzji ktora byłaby dla ludzi dobra,
    > nie potrafili im sprzedac, ba, nawet nie sprobowali?

    Dlatego, że ci ludzie byli przekonani, że wiedzą lepiej.
    KJ

    Two can Live as Cheaply as One for Half as Long.
    -- Howard Kandel

  • 44. Data: 2017-05-28 15:41:40
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-05-27, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Mozesz coś wiecej powiedziec?
    > Dlaczego banki w odpowiednim momencie nie mogły zaprosić klientów na
    > spotkanie i pokazac ze teraz jest dobry moment na przewalutowanie?

    Bo udzielając porady jako profesjonalista stajesz się odpowiedzialny za jej skutki.

    Przykład:

    Idziesz do doradcy podatkowego i uzyskujesz formalną poradę.
    Jeśli postępując zgodnie z nią, narazisz się na szkodę, wówczas masz prawo
    domagać się od tegoż doradcy odszkodowania za poniesione straty.
    I tu by było analogicznie.

    A Ty w dodatku domagasz się takich porad za darmo. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 46. Data: 2017-05-28 17:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Dlatego, że ci ludzie byli przekonani, że wiedzą lepiej.

    A wiemyto stąd ze bankowcy nie probowali ich przekonac.
    To juz nawet nie jest naiwne, to jest po prostu głupie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 45. Data: 2017-05-28 17:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

> [...]
    > I tu by było analogicznie.
    >
    > A Ty w dodatku domagasz się takich porad za darmo. :)

    Czyli jak ludzie przyszli po kredyt hipoteczny a bank doradził im kredyt we
    frankach to teraz powienien poniesc odpowiedzialnosc za skutki? Hmm, no to
    pieknie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 47. Data: 2017-05-28 18:54:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    [..]

    > A wiemyto stąd ze bankowcy nie probowali ich przekonac.
    > To juz nawet nie jest naiwne, to jest po prostu głupie...

    Wiemy to z wielu rozmów z frankowiczami. To był po prostu taki stan
    umysłu. Ale Ty wiesz lepiej.
    KJ
    <Knghtbrd> learn to love Window Maker.
    <Knghtbrd> a little NeXTStep is good for the soul.

  • 48. Data: 2017-05-28 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Wiemy to z wielu rozmów z frankowiczami. To był po prostu taki stan
    > umysłu. Ale Ty wiesz lepiej.

    Ja wiem ze sprzedawca potrafi wszystko klientowi wcisnac a przynajmneij
    pewnej grupie klientów.
    Wiec jakby im na klientach zalezało to rowniez mogli czesci wcisnac
    przewalutowanie.
    Stan umysłu? Zaraz powiesz, ze im sie te franki przysniły w jakims
    objawieniu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 49. Data: 2017-05-28 20:32:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Wiec jakby im na klientach zalezało to rowniez mogli czesci wcisnac
    > przewalutowanie.
    Ale dlaczego miałoby im zależeć bardziej niż samym klientom?

    > Stan umysłu? Zaraz powiesz, ze im sie te franki przysniły w jakims
    > objawieniu...

    Nie. Ale też nikt kredytobiorcom pistoletu nie przykładał. Zdajesz się o
    tym zapominać.
    KJ

    Mathematicians practice absolute freedom.
    -- Henry Adams

  • 50. Data: 2017-05-28 22:54:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Ale dlaczego miałoby im zależeć bardziej niż samym klientom?

    Zeby pokazac ze zalezy im na dobrej obsłudze klienta a nie ze folguja
    zasadzie: klient podpisał, niech teraz klient sie martwi.
    A ze w tej parze to oni sa specjalistami, to oni powinni doradzac, nie
    odwrotnie...

    > Nie. Ale też nikt kredytobiorcom pistoletu nie przykładał. Zdajesz się o
    > tym zapominać.

    To jest argument na poziomie przedszkola, wiec nie mam zamiaru z nim
    dyskutowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik