  • 21. Data: 2003-01-01 17:20:15
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 1 Jan 2003 18:17:24 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Powaznie? To chore jakies - albo celowe dzialanie.
    Powaznie, po spakowaniu zipem 1.4 MB ... Wnioski innych bankow o KK od
    150 do 900 kB.

    Przeczytam regulamin, wypelnie wniosek i jutro zanosze :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 22. Data: 2003-01-01 17:24:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości

    > IMHO chyba niezbyt drogo ? W porownianiu z Citi 6.5/mc :))

    No, ale w Citi masz 72 godziny za 6,5 :). W PKO 3PLN za 24 godziny, a 5 za
    48h, czyli druga doba kosztuje 66% ceny poprzedniej. Jakby PKO przejmowalo
    odpowiedzialnosc na 72h przed zgloszeniem to pewnie by kosztowalo to 5PLN *
    1,66 = 8,30PLN ;).

    > 13) za ubezpieczenie mienia zakupionego za pomocą karty kredytowej
    > (opłata roczna) 6,00

    Skoro porownales juz do Citi to tam jest to wliczone w pakiet.

    Maciej

    PS Czy zauwazyliscie, ze PKO pisze o 52 dniach bez odsetek. Moglo by sie
    wydawac, ze jest to wiecej niz w przypadku Citi, Rajfiego, WBK, czy Lukasa i
    tylko jeden dzien mniej niz w Multi ;). Okazuje sie jednak, ze na splate
    daja tylko 21 dni [tyle samo ile banki ktore wymienilem na poczatku i 2 dni
    mniej niz Multi]. Czemu inne banki pisza o 51/53 dniach, a nie +1?

  • 23. Data: 2003-01-01 17:30:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Skoro porownales juz do Citi to tam jest to wliczone w pakiet.

    0,3% wartosci zakupu z danego miesiaca

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-01-01 17:35:49
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 1 Jan 2003 18:24:04 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >odpowiedzialnosc na 72h przed zgloszeniem to pewnie by kosztowalo to 5PLN *
    Ale IMHO nie ma sensu chyba kupowac tego na wiecej niz 24h, raczej
    strate karty widzi sie od razu ... bo z reguly to kradziez ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 25. Data: 2003-01-01 17:37:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 0,3% wartosci zakupu z danego miesiaca

    Blad. Dodatkowo platne jest creditshield. Ubezpieczenie zakupow jest w
    pakiecie.

    Oplata za Pakiet Bezpieczenstwa (ochrona na 72h przed zastrzezeniem karty ze
    zdjeciem i 48h dla karty bez zdjecia, system wczesnego ostrzegania,
    ubezpieczenie ,,Bezpieczne Zakupy", ubezpieczenie ,,Sign&Fly", mozliwosc
    umieszczenia zdjecia i podpisu na awersie karty)
    6,50 zl miesiecznie
    http://www.online.citibank.pl/PLGCBContent/consumer/
    polish/images/karty/silv
    er.pdf

    Maciej

  • 26. Data: 2003-01-01 17:43:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Blad. Dodatkowo platne jest creditshield. Ubezpieczenie zakupow jest w
    > pakiecie.

    Fakt, przepraszam za zamiaeszanie ;) a dla uscislenia CS - 0,36% ;)

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2003-01-01 17:46:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

> [...]
    > odpowiedzialnosc na 72h przed zgloszeniem to pewnie by kosztowalo to 5PLN

    To moze porownaj jeszcze oprocentowanie tych kart co ? skoro taki jestes
    skrupulatny ? ;-))
    -dla klientow pkobp 19,90% - czyli tyle co w citi do niedawna linia :PPP
    albo prawie _dwa_ razy wiecej niz %% kk citi :D
    -normalnie 22,9%.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 28. Data: 2003-01-01 17:52:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    > -dla klientow pkobp 19,90% - czyli tyle co w citi do niedawna linia :PPP
    > albo prawie _dwa_ razy wiecej niz %% kk citi :D

    Nie korzystam z kredytu na KK Citi, ani zadnej innej. Wyobraz sobie, ze
    promocyjne oprocentowanie na VC Economic w Millennium wynosi 16%, wiec
    tozadna rewelacja.
    BTW czy osoba majaca KK w PKO nie jest ich klientem? Nie bardzo rozumiem
    rozgraniczenie oprocentowania na klientow i nie-klientow ;). Chyba, ze jest
    tam cos innego napisane, a to tylko Twoja interpretacja ;p

    Maciej

  • 29. Data: 2003-01-01 17:58:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Nie korzystam z kredytu na KK Citi, ani zadnej innej. Wyobraz sobie, ze
    > promocyjne oprocentowanie na VC Economic w Millennium wynosi 16%, wiec
    > tozadna rewelacja.

    Juz widze te piorunujace testy porownawcze KK gdzie PKO bedzie wychwalana
    podobnie jak ostatnio BPH PBK :)

    BTW - klient Inteligo jest wg ichniejszych zapisow klientem PKO? :)

    --
    JaKi

  • 30. Data: 2003-01-01 18:02:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Nie korzystam z kredytu na KK Citi, ani zadnej innej.

    Ja tez nie korzystam, ale to jest _fakt_.

    > Wyobraz sobie, ze
    > promocyjne oprocentowanie na VC Economic w Millennium wynosi 16%, wiec
    > tozadna rewelacja.

    Ale Ty porownujesz do citi :P

> [...]
    jest
    > tam cos innego napisane, a to tylko Twoja interpretacja ;p

    19,9% dla posiadaczy prawidłowo obsługiwanego ROR od 6 miesięcy, wtedy tez
    wydanie karty 59zl :PPP

    --
    Witek