  • Data: 2008-02-26 23:30:47
    Temat: Re: konto bankowe za granicą - pomocy!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogolnie moje wrazenie na temat francuskiej bankowosci nabyte okolo
    > 2 lata temu bylo negatywne.

    Podobnie bys mial i w UK. Po kilku dobrych latach spedzonych w UK dochodze
    do wniosku, ze w Polsce sa "wirtualne" banki - taki kraj do testow.
    Bynajmniej wcale to nie pozytywne, bo kto chce byc "kroliczkiem
    doswiadczalnym"? I jeszcze za to placic.
    W UK ebanking byl wdrazany po latach istanienia takowego w Polsce, pomineli
    wszelkie bledy, pomylki ect.
    Generalnie mi sie bankowosc ogolnie nie podoba, ale jesli juz mam wybierac,
    to wybiore oczywiscie ta angielska, chocby dlatego, ze jest darmowa.