  • Data: 2008-02-26 23:01:06
    Temat: Re: konto bankowe za granicš - pomocy!
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:YJ0xj.30$PM6.23@newsfe3-gui.ntli.net...

    > Nie. Dlaej pchaja z visa debet...

    A nie satysfakcjonuje cię natychmiastowe zastrzeżenie tej visy w obecności
    pracownika banku i demonstracyjne niezamówienie duplikatu? :-)

    > Jak chcesz to przesle ci skan rachunku za prad/gaz...:)))

    *.TIF :-)

    > Zartowalem:) A nawet jak by to i tak bank wymaga (nie kazdy) potwierdzenia
    > zaplaty tego rachunku. Inaczej nie przyjmie.

    Przyszło mi do glowy, żeby spróbowac otworzyć rachunek, w którymś z
    terytorów zależnych, tam powinni być mniej brytyjscy. :-)))
    Falklandy/Malwiny czy jak tam to było...? A potem już powinno być łatwiej.
    kjvirtual zaproponował mi Citi, ale w ofercie na stronie także wymagają
    proof of address.

    marekz