  • Data: 2008-02-29 20:13:41
    Temat: Re: konto bankowe za granicą - pomocy!
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:RW1xj.8606$ay3.1725@newsfe5-win.ntli.net...

    > Najlatwiejszym sposobem, jest prosba do znajomego o dopisanie cie do
    > rachunku - to nic poza telefonem nie kosztuje - kiedy rachunek przyjdzie z
    > dopisanym twoim imieniem i nazwiskiem, to juz wystarczy dla banku.

    Ale wtedy musisz podać ten sam adres jako adres korespondencyjny.

    1. Sposób z electoral registration działa (opisałem wcześniej w tym wątku).
    2. Sposób z tymczasowym prawem jazdy powinien działać (zgodnie z tym, co
    piszą na stronach Citibank UK, tymczasowe prawo jazdy jest dopuszczone jako
    proof of address).
    3. Halifax w tym miesiącu nie żądał proof of address ani przy otwieraniu
    zwykłego konta, ani konta basic (tzw. easycash) - oba otwierane były przez
    internet. (Uwaga: do obu typów kont Halifax wydaje kartę debetową - VD/VE).