  • Data: 2008-02-27 00:13:37
    Temat: Re: konto bankowe za granicą - pomocy!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    news:fq2644$gcf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A nie satysfakcjonuje cię natychmiastowe zastrzeżenie tej visy w obecności
    > pracownika banku i demonstracyjne niezamówienie duplikatu? :-)

    > *.TIF :-)

    > Przyszło mi do glowy, żeby spróbowac otworzyć rachunek, w którymś z
    > terytorów zależnych, tam powinni być mniej brytyjscy. :-)))
    > Falklandy/Malwiny czy jak tam to było...? A potem już powinno być łatwiej.

    Bo ja wiem... Malwiny to raczej teren wojskowy. Gdzie lataja wylacznie
    wojskowe samoloty.
    Poza tym pamietaj, ze tereny zamorskie sa zupelnie odrebie brane pod uwage.

    > kjvirtual zaproponował mi Citi, ale w ofercie na stronie także wymagają
    > proof of address.

    Juz ci pisalem, bardzo ciezko to ominac. Zwlaszcza, ze dowod adresu jest
    wyjatkowo podany co jest takim dowodem.
    Najlatwiejszym sposobem, jest prosba do znajomego o dopisanie cie do
    rachunku - to nic poza telefonem nie kosztuje - kiedy rachunek przyjdzie z
    dopisanym twoim imieniem i nazwiskiem, to juz wystarczy dla banku.