  • Data: 2008-02-26 22:51:36
    Temat: Re: konto bankowe za granicą - pomocy!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano. W sumie coś ci Brytyjczycy osiagnęli, więc nie ma co ich nadmiernie
    > krytykować...

    Choc to przykre, to osiagneli znacznie wiecej niz polacy:( Ale ich rzady
    dzialaja dla ich dobra nasze niestety rzadko dzialaja na dobro polakow.

    > I jak? Otworzyłeś? :-) Mi tez czeki wciskali, a dla mnie to egzotyka. W PL
    > era czeków skończyła się chyba z 10 latek temu albo i dawniej.

    Nie. Dlaej pchaja z visa debet...

    > Tak przez "panią Małgosię", to mniejsza frajda. Sztuka samemu wymyśleć
    > taki sposób, aby zadziałało. Poczułem wyzwanie, hahaha. Choć z tego co
    > piszecie widze, że łatwo może nie być.

    Jak chcesz to przesle ci skan rachunku za prad/gaz...:)))
    Zartowalem:) A nawet jak by to i tak bank wymaga (nie kazdy) potwierdzenia
    zaplaty tego rachunku. Inaczej nie przyjmie.