  • Data: 2008-02-26 20:10:49
    Temat: Re: konto bankowe za granicš - pomocy!
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:1jpwj.506$Z_2.352@newsfe4-win.ntli.net...

    > Taki maja system i nic nie poradzisz. Wiele spraw w UK wydaje sie
    > bezsensownymi ale najciekawsz, ze to dziala...
    > Nie wiem po co proof of address jest tak bezwzgledny, i masz racie, ze to
    > malo znaczace, bo mozna "zrobic" rachunek za gaz, ale coz...

    Ano. W sumie coś ci Brytyjczycy osiagnęli, więc nie ma co ich nadmiernie
    krytykować...

    > Dzis ide do HSBC otworzyc konto BASIC to zapytam. Widzisz, ty nie mozesz
    > otworzyc ze wzgledu na brak potwierdzenia adresu ja mam problem z
    > otwarciem konta basic bez debetowki, bez czekow... Wszedzie mi wciskaja
    > konto basic z debetowka i czekami... Tez tego zrozumiec nie moge:)

    I jak? Otworzyłeś? :-) Mi tez czeki wciskali, a dla mnie to egzotyka. W PL
    era czeków skończyła się chyba z 10 latek temu albo i dawniej.

    > Szukac nalezy na googlach typu: "londyn+forum" ewnetulanie
    > "bank+uk+jak+zalatwic" itp.
    > Jak juz wspomnialem, kiedys zelaznym punktem byla pani Malgosia w jednym z
    > bankow:) nie wiem jak teraz. Nigdy "pani Malgosi" nie spotkalem bo nie
    > mialem potrzeby.

    Tak przez "panią Małgosię", to mniejsza frajda. Sztuka samemu wymyśleć taki
    sposób, aby zadziałało. Poczułem wyzwanie, hahaha. Choć z tego co piszecie
    widze, że łatwo może nie być.

    marekz