  • 1. Data: 2002-03-26 09:25:09
    Temat: kobieta i mBank ...
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Nie wiem drodzy grupowicze (w większości mężczyźni) co mam sądzić o stronie:
    www.kobieta.mbank.com.pl
    Wg pomysłodawców tej strony ma ona służyć "w dostepny sposób założeniu konta
    w mBanku przez kobiety". Albo mam zbyt mocno rozbudowane ego, albo to jest
    obraźliwe dla kobiet ... To nawet zakrawa na jakąś dyskryminacje ze względu
    na płeć. Jesteśmy traktowane .. .no nie powiem jak - ale na pewno inaczej
    niż inni uzytkownicy banku (w domyśle - mężczyźni). O popatrzcie - nawet
    udało mi sie pomyśleć - niesamowite jak na kobietę, nie ? Ależ jestem
    zgryźliwa, ale strasznie mnie "jeżą" takie ulepszenia ! Ja rozumiem starania
    mBanku o zdobycie klienteli wśród kobiet, które zapewne w mniejszym stopniu
    korzystają z internetu, ale posuwanie sie do tego stopnia to już bezczelność
    !!!

  • 2. Data: 2002-03-26 09:44:42
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    > stronie:
    >
    > Mam taka prosbe. Zanim zaczzniesz sie bulwersowac, przestan uzywac
    polskich
    > znakow.

    a niby dlaczego ?? czyżbyśmy nie mieli swojego języka ?

    a co do kobiety mbankowej - to na ich forum padlo juz sporo slow w tym
    temacie, mysle, ze mozna to rozciagnac ogolnie - na traktowanie klientow w
    tej instytucji.

  • 3. Data: 2002-03-26 09:47:14
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mam taka prosbe. Zanim zaczzniesz sie bulwersowac, przestan uzywac
> [...]
    oczywiscie jesli tylko taki jest Twoj wklad do tematu - to moge spelnic tak
    skromna prosbe :-))) (pomimo wrodzonego przywiazania do polskich znakow)

  • 4. Data: 2002-03-26 09:52:05
    Temat: Odp: kobieta i mBank ...
    Od: "jo" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kasia <K...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7pejf$8v1$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > na płeć. Jesteśmy traktowane .. .no nie powiem jak - ale na pewno inaczej
    > niż inni uzytkownicy banku (w domyśle - mężczyźni).

    Faktycznie, strona stworzona w konwencji "mBank dla opornych". A jak widac
    tymi opornymi w mniemaniu mBanku sa wlasnie kobiety.

  • 5. Data: 2002-03-26 09:52:05
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    > polskich
    >
    > a niby dlaczego ?? czyżbyśmy nie mieli swojego języka ?

    Badz wyrozumiały - koledze pewnie wyskakuja same "robaczki" bo nie ma
    polskiej czcionki. Mnie też by to wkurzało - bo to nie do rozczytania czasem
    ... Tylko po co sie tak meczyc ?

    > a co do kobiety mbankowej - to na ich forum padlo juz sporo slow w tym
    > temacie, mysle, ze mozna to rozciagnac ogolnie - na traktowanie klientow w
    > tej instytucji.

    Mnie tam jakos zle nie portaktowali poki co (moze wszystko przede mna ....)
    Ale tymi kobietami to mnie wkurzyli do białosci !

  • 6. Data: 2002-03-26 09:55:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mnie tam jakos zle nie portaktowali poki co (moze wszystko przede mna
    ....)
    > Ale tymi kobietami to mnie wkurzyli do białosci !

    kobiety stanowią w Polsce już 42% wszystkich Internautów (ISMG/KRC Net
    Track, IV kw. 2001) - liczba kobiet aktywnie korzystających z Internetu w
    Polsce to ponad 1.475.000 osób - światowe trendy proporcji płci w Internecie
    wskazują na osiągnięcie przewagi kobiet w polskiej "sieci" w perspektywie
    3-5 lat (wg badań AC Nielsen NetRatings z września 2001r. kobiety w USA i
    Wielkiej Brytanii stanowią 52% tamtejszych internautów, w Kanadzie - 51%,
    Korei - 45%, Tajwanie 41%, Hiszpanii - 40%) - w bankach tradycyjnych kobiety
    to ok. 51% klientów aktywnie użytkujących produkty bankowe (Pentor, III kw.
    2001) Kobiety w mBanku: - w mBanku kobiety stanowią 29,5% wszystkich
    Klientów

    oraz:

    Internetowe usługi bankowe w Stanach Zjednoczonych zdobywają coraz większą
    popularność. Według Fulcrum Analytics pięć lat temu w Stanach Zjednoczonych
    z internetowych usług bankowych korzystało...
    2,2 miliony klientów, obecnie ich liczba wynosi 29 milionów.
    55% użytkowników internetowych usług bankowych to kobiety. Wykształcenie
    wyższe posiada 43% klientów (pięć lat temu 58%).

    To moja odpowiedz :) Jaka jest mBanku - nie wiem. A tak Ci wystarczy??? :)
    he he he

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 7. Data: 2002-03-26 10:02:27
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    kw.
    > 2001) Kobiety w mBanku: - w mBanku kobiety stanowią 29,5% wszystkich

    Taka odpowiedź mi wystarczy :-))) Aż tak dokładnych statystyk nie znałam ale
    podejżewałam że kobiety są w mniejszości wsrod klientow mBanku i stad ta
    farsa na ich stronie ...

  • 8. Data: 2002-03-26 11:23:06
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Taka odpowiedź mi wystarczy :-))) Aż tak dokładnych statystyk nie znałam
    ale
    > podejżewałam że kobiety są w mniejszości wsrod klientow mBanku i stad ta
    > farsa na ich stronie ...

    To nie farsa - tylko kolesie wymyslili zasadnicza strone banku w ten sposob,
    zeby przypadkiem czlowiek nie wiedzial, co to jest i do czego sluzy. Jakis
    czas temu wiecej sie mozna bylo o dzialaniu tego banku dowiedziec z drupy ,
    niz ze strony banku ( i d odzis tak jest). Kobiety rzadziej korzystaja z
    bankow , a pewnie z internetowych jeszcze rzedziej - wiec juz od dawna banki
    mialy jakis promocje czy oferty skierowane do kobiet ( w Citi jest karta
    Elle - toz to jawna dyskryminacja mężczyzn, bo nie ma karty, powiedzmy
    Playboy :)))

    A co do meritum, to ja nie widze, zeby z tej kobiecej strony cos sie mozna
    wiecej dowiedziec , albo latwiej bylo zalozyc konto, nadal nie piszą nic o
    tym, co zrobic , zeby to wszystko sprawnie uruchomic ( np zamawianie listy
    kodow)
    A bank dziala sprawnie nadal:)

    Wojtek

  • 9. Data: 2002-03-26 11:44:38
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    jo <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Faktycznie, strona stworzona w konwencji "mBank dla opornych". A jak widac
    > tymi opornymi w mniemaniu mBanku sa wlasnie kobiety.

    I obawiam się, że nie bezpodstawnie...

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 10. Data: 2002-03-26 12:15:05