  • 1. Data: 2002-03-26 09:02:27
    Temat: Re: Fortis - klopoty z logowaniem
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy spotkaliscie sie juz z czyms takim?

    U mnie dziala ok - moze zresetuj kompa?

  • 2. Data: 2002-03-26 09:53:23
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Wiesław Sawicki" <k...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a7pf07$ctr$1@news.tpi.pl...

    > ... i obejdz dom dwa razy dookola. Juz to zrobilem.

    zrob jeszcze dwa przysiady po drodze,
    moze pomoze ;P

    PJ

  • 3. Data: 2002-03-26 10:17:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wiesław Sawicki" <
    > ... i obejdz dom dwa razy dookola. Juz to zrobilem.

    ustaw zegar - widocznie o 17 planuja przerwe ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-26 11:36:22
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > ... i obejdz dom dwa razy dookola. Juz to zrobilem. Na konsoli Javy
    pojawia
    > mi
    > sie nastepujacy komunikat:
    > -----
    > java.io.IOException: Server returned HTTP response code: 403 for URL:
    > https://planet.fortisbanking.com.pl/shared/applets/S
    HAApplet.zip
    [... malo istotne pierdoly ...]

    i wszystko jasne ... :-)
    HTTP Error 403
    403.7 Forbidden: Client certificate required

    This error occurs when the resource you are attempting to access requires
    your browser to have a client Secure Sockets Layer (SSL) certificate that
    the server recognizes. This is used for authenticating you as a valid user
    of the resource.

    Please contact the Web server's administrator to obtain a valid client
    certificate.

  • 5. Data: 2002-03-26 13:14:11
    Od: "Justyna" <j...@w...torun.pl>

    czesc Stefan. Chce sie z Toba spotkac!

  • 6. Data: 2002-03-26 13:20:40
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Justyna" <j...@w...torun.pl> napisał w wiadomości
    > czesc Stefan. Chce sie z Toba spotkac!
    Dobra. Widzę, że jesteś z Torunia nie masz daleko, to może w Gdańsku, żeby
    było TG, to przed I O na Okopowa 7. Będę miał kartę Amex w zębach ;-)

  • 7. Data: 2002-03-26 15:54:57
    Temat: Fortis - klopoty z logowaniem
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

    Mam klopot z zalogowaniem sie do Fortisu. Strona sie laduje,
    ale na dola pojawia sie komunikat "Applet shaApplet notloaded".
    Po podanie loginu i hasla i nacisnieciu buttona "Zaloguj sie" nic
    sie nie dzieje.

    Czy spotkaliscie sie juz z czyms takim?

    Wieslaw Sawicki

  • 8. Data: 2002-03-26 16:38:26
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

> [...]
    sie nastepujacy komunikat:
    -----
    java.io.IOException: Server returned HTTP response code: 403 for URL:
    at
    sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getInput
    Stream(HttpURLConnection
    .java:691)
    -----
    w powiazaniu z komunikatem przegladarki:
    ---
    Applet shaApplet notloaded
    ---
    nie wyglada to najlepiej. Zwracam uwage na wielkosc liter.

    pozdr

    Wieslaw Sawicki

  • 9. Data: 2002-03-28 12:06:30
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Wiesław Sawicki wrote in news:a7uhd3$nab$1@news.tpi.pl:

    > Problem zostal rozwiazany. Java 1.4.0 podklada wlasna maszyne
    > wirtualna Javy do IE. Pozniejsza instalacja VM Microsoftu nie
    > pomaga. Pomoglo dopiero odinstalowanie Javy. Byc moze chodzi o sam
    > Java Web Start.

    Też to miałem... z 1.3.x działa dobrze, z 1.4 już nie :/. Nie trzeba
    jej deinstalować, wystarczy w panelu sterowania wyłączyć plugin dla
    przeglądarki. A Web Start imo nie ma na to żadnego wpływu.

    --
    empeg

    {E8FB5C45-4E18-424E-95B8-BD4A422B9756}

  • 10. Data: 2002-03-28 14:50:49
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

> [...]
    do IE. Pozniejsza instalacja VM Microsoftu nie pomaga. Pomoglo dopiero
    odinstalowanie Javy. Byc moze chodzi o sam Java Web Start.

    Serdzeczne podziekowania za pomoc dla HelpDesku Fortisa a szczegolnie
    dla p. Piotra Korbuta.

    WIeslaw Sawicki