  • 81. Data: 2002-03-28 17:41:41
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:a7ug8l$dn0$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Bo musiałabyś kazać mojej żonie wykonać jakąkolwiek operację w
    > którymkolwiek z banków, w którym posiadamy konta osobiste i popatrzeć, jak
    > się do tego zabiera.
    >
    > -- To dlaczego nie pokażesz jej jak sie do tego zabrać "poprawnie" ? W końcu
    > trening czyni mistrza ... Nie da się wszystkiego wyssac z mlekiem matki ...

    Ileż to razy próbowałem... Zawsze kończy się awanturą. W sumie to jak ma się nie
    kończyć, kiedy uruchamiając cokolwiek dwuklikiem myszy przesuwa ikonę skrótu z
    jednego końca pulpitu w przeciwległy. Cała reszta pracy wygląda równie źle. A kiedy
    tylko staram się zmusić żonę do samodzielnego odnaleziemnia informacji, którą i tak
    widać na ekranie i wystarczy dobrze popatrzeć, to zaraz zaczyna się awantura pod
    pretekstem "dlaczego nie możesz po prostu powiedzieć" (a dlatego, żeby się nauczyła
    samodzielności). I tak już od co najmniej kilku lat.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 82. Data: 2002-03-29 19:12:54
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Cz, 28 mar 2002 17:41:41 GMT Jarosław Lech
    napisał (a):

> [...]
    > "dlaczego nie możesz po prostu powiedzieć" (a dlatego, żeby
    > się nauczyła samodzielności). I tak już od co najmniej kilku

    coz, skoro jestescie szczesliwi, prosze bardzo.
    ja bym takiej kobiety nie wybral;-)

  • 83. Data: 2002-03-30 01:08:32
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "holyboy" napisał w wiadomości ...

    > coz, skoro jestescie szczesliwi, prosze bardzo.
    > ja bym takiej kobiety nie wybral;-)

    Hm, rozumiem, że Ty wybierasz kobiety
    przy pomocy myszy. Komputerowej, oczywiście.
    Wiesz, to rzeczywiście może byc podniecające...
    :-))