    From: "Kasia" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kobieta i mBank ...
    Date: Tue, 26 Mar 2002 10:25:09 +0100

    Nie wiem drodzy grupowicze (w większości mężczyźni) co mam sądzić o stronie:
    www.kobieta.mbank.com.pl
    Wg pomysłodawców tej strony ma ona służyć "w dostepny sposób założeniu konta
    w mBanku przez kobiety". Albo mam zbyt mocno rozbudowane ego, albo to jest
    obraźliwe dla kobiet ... To nawet zakrawa na jakąś dyskryminacje ze względu
    na płeć. Jesteśmy traktowane .. .no nie powiem jak - ale na pewno inaczej
    niż inni uzytkownicy banku (w domyśle - mężczyźni). O popatrzcie - nawet
    udało mi sie pomyśleć - niesamowite jak na kobietę, nie ? Ależ jestem
    zgryźliwa, ale strasznie mnie "jeżą" takie ulepszenia ! Ja rozumiem starania
    mBanku o zdobycie klienteli wśród kobiet, które zapewne w mniejszym stopniu
    korzystają z internetu, ale posuwanie sie do tego stopnia to już bezczelność
    !!!