    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kobieta i mBank ...
    Date: Tue, 26 Mar 2002 10:55:31 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Mnie tam jakos zle nie portaktowali poki co (moze wszystko przede mna
    ....)
    > Ale tymi kobietami to mnie wkurzyli do białosci !

    kobiety stanowią w Polsce już 42% wszystkich Internautów (ISMG/KRC Net
    Track, IV kw. 2001) - liczba kobiet aktywnie korzystających z Internetu w
    Polsce to ponad 1.475.000 osób - światowe trendy proporcji płci w Internecie
    wskazują na osiągnięcie przewagi kobiet w polskiej "sieci" w perspektywie
    3-5 lat (wg badań AC Nielsen NetRatings z września 2001r. kobiety w USA i
    Wielkiej Brytanii stanowią 52% tamtejszych internautów, w Kanadzie - 51%,
    Korei - 45%, Tajwanie 41%, Hiszpanii - 40%) - w bankach tradycyjnych kobiety
    to ok. 51% klientów aktywnie użytkujących produkty bankowe (Pentor, III kw.
    2001) Kobiety w mBanku: - w mBanku kobiety stanowią 29,5% wszystkich
    Klientów

    oraz:

    Internetowe usługi bankowe w Stanach Zjednoczonych zdobywają coraz większą
    popularność. Według Fulcrum Analytics pięć lat temu w Stanach Zjednoczonych
    z internetowych usług bankowych korzystało...
    2,2 miliony klientów, obecnie ich liczba wynosi 29 milionów.
    55% użytkowników internetowych usług bankowych to kobiety. Wykształcenie
    wyższe posiada 43% klientów (pięć lat temu 58%).

    To moja odpowiedz :) Jaka jest mBanku - nie wiem. A tak Ci wystarczy??? :)
    he he he

    --

    ------
    Amra the Freelancer