  • 1. Data: 2002-03-26 08:44:59
    Temat: solidny marmurek
    Od: s...@i...pl

    Na dzis mam baaardzo trudne pytanie: ktory z ponizszych bankow jest
    najbardziej solidny i ma dobra (oraz w miare wygodna) obsluge
    klienta:
    Kredyt Bank
    PKO BP
    BPH-PBK
    BGZ
    Bank Slaski
    Citibank
    Millennium

    W gre wchodza tylko powyzsze banki (i dla uproszczenia wysokosc oplat
    nie ma znaczenia). Liczy sie jakosc i dostepne uslugi

  • 2. Data: 2002-03-26 11:25:30
    Temat: Re: solidny marmurek
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    >
    > W gre wchodza tylko powyzsze banki (i dla uproszczenia wysokosc oplat
    > nie ma znaczenia). Liczy sie jakosc i dostepne uslugi

    Jesli wysokosc oplat nir ma znaczenia, to mozna smialo wziac sez@m
    internetowy w BPH - masz wszystko, co potrzeba, i 10 cio dniowe lokaty na
    ludzki procent.
    A ! nie ma prawdziwej karty kredytowej, ale sa Visy elektron i Classik

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-03-26 12:44:37
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Szkoda, że nie wymieniłeś Pekao :-(. To bym ci odpowiedział.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-26 12:46:37
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Na dzis mam baaardzo trudne pytanie: ktory z ponizszych bankow jest
    > najbardziej solidny i ma dobra (oraz w miare wygodna) obsluge
> [...]

    Jesli tylko taki masz wybor to szczerze wspolczuje.
    Z marmurkow polecam tylko BZ WBK i LUKAS B.
    Ale w odwrotnej kolejnosci.

    AO

  • 5. Data: 2002-03-26 14:53:11
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    > Na dzis mam baaardzo trudne pytanie: ktory z ponizszych bankow jest
    > najbardziej solidny i ma dobra (oraz w miare wygodna) obsluge
> [...]

    Z tej listy bardzo dobrą obsługę ma BGŻ Integrum (wysoka brunetka o dużych
    oczach), ale to chyba tylko w moim oddziale.

    > W gre wchodza tylko powyzsze banki (i dla uproszczenia wysokosc oplat
    > nie ma znaczenia). Liczy sie jakosc i dostepne uslugi

    Jeśli wysokość opłat nie ma znaczenia, to nie wiem czego oczekujesz?

    Robert

  • 6. Data: 2002-03-26 15:37:01
    Od: s...@i...pl

    Niestety BZWBK tutaj nie ma, a Lukas... Lukasa wraz z mBankiem i Inteligo
    (plus jeszcze pare pomniejszych) uwazam za pseudobanki - wszystkie ich
    zalety bledna w przypadku koniecznosci np. realizacji czeku z zagranicy.
    A szkoda.

  • 7. Data: 2002-03-26 15:41:40
    Od: s...@i...pl

    Specjalnie :-) Mialem kiedys konto w Pekao :-)

  • 8. Data: 2002-03-26 15:42:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl>
    > Niestety BZWBK tutaj nie ma

    niech zgadne - to pewnie Rzeszów ;-)
    szkoda, Fortisa tez nie ma
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-03-26 15:47:39
    Od: s...@i...pl

    Wysokosc oplat owszem ma znaczenie, ale chcialem by po raz kolejny ocena
    bankow i uzywane argumenty nie zeszly na temat prowizji i oplat. Bardziej
    mnie interesowalo "czyste miesko" - co dany bank robi na tyle dobrze,
    by mozna by go z czystym sumieniem polecic. A wyglada na to, ze nie jest
    to takie proste...

  • 10. Data: 2002-03-26 18:24:19
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > niech zgadne - to pewnie Rzeszów ;-)