  • 11. Data: 2002-03-26 13:36:51
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 26 Mar 2002 10:25:09 +0100, "Kasia" <K...@e...pl> wrote:

    >To nawet zakrawa na jakąś dyskryminacje ze względu
    >na płeć. Jesteśmy traktowane .. .no nie powiem jak - ale na pewno inaczej
    >niż inni uzytkownicy banku (w domyśle - mężczyźni).

    Aż tak źle nie jest z tą dyskryminacją, w regulaminie konkursu nie ma
    nic o tym że uczestnik nie może być facetem.

    A pamiętam taki konkurs w RMFie "Metamorfoza" i uczestniczkami mogły
    być wyłącznie kobiety. To dopiero jest dyskryminacja! Gdyby ktoś
    zorganizował konkurs wyłącznie dla mężczyzn to by wywołało skandal.

    Więc nie ma się co dziwić że mbank jest kobietą, w koncu Kopernik też
    nią była.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Więc nie ma się co dziwić że mbank jest kobietą, w koncu Kopernik też
    > nią była.

    to może Curie-Skłodowska też jest kobietą ;-)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-03-26 13:49:36
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Krzysiolek"
    >
    > to może Curie-Skłodowska też jest kobietą ;-)

    8-marca feministki zbierały sie pod pomnikiem Kopernika :-)
    do Kurii nie poszły.

    BAH

  • 14. Data: 2002-03-26 14:22:22
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Użytkownik "Krzysiolek"
    >
    > to może Curie-Skłodowska też jest kobietą ;-)

    "A to jest akurat może nie najlepszy przykład .."

    p.s. przenieśny sie na grupę pl.rec.film :-)))

  • 15. Data: 2002-03-26 15:11:04
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 26 Mar 2002 15:22:22 +0100, "Kasia" <K...@e...pl> wrote:

    >"A to jest akurat może nie najlepszy przykład .."

    "A bo tak mnie skołowały..."
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!

    > "A bo tak mnie skołowały..."

    :-))) poddaje sie - nie pamiętam jak dalej szło - ale mogę sobie obejżeć i
    jutro odpisać :-)))

  • 17. Data: 2002-03-26 18:32:45
    Od: "MichalL" <m...@i...pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:a7pejf$8v1$1@news.tpi.pl...
    > Nie wiem drodzy grupowicze (w większości mężczyźni) co mam sądzić o
    stronie:
    > www.kobieta.mbank.com.pl

    Mam taka prosbe. Zanim zaczzniesz sie bulwersowac, przestan uzywac polskich
    znakow.

    MichalL

  • 18. Data: 2002-03-26 19:50:31
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" napisał w wiadomości ...

    > Ale tymi kobietami to mnie wkurzyli do białosci !

    Blondynka??

  • 19. Data: 2002-03-27 08:33:02
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Blondynka??

    Pudło !

  • 20. Data: 2002-03-27 10:20:55
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@i...pl> napisał

    > Stare ?

    Twoj wklad do dyskusji powalil mnie na kolana :-))) Najpierw prosisz o
    niestosowanie polskich znakow a teraz wypytujesz o wiek pudła :-))) Great !