  • 1. Data: 2002-03-26 08:41:14
    Temat: zlotowki na ? jak to zrobic
    Od: "Gul Fiber" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    mam takie pytanie techniczne
    chce zaozyc lokate w ? a mam pieniadze na koncie w pln
    1. gdzie najkorzystniej zalozyć konto walutowe?
    2. czy nie bedzie problemu z przelaniem pln na konto walutowe zeby
    przewalutowali mi automatycznie na ? ?

    dzieki z gory
    pozdrawiam
    Tom

  • 2. Data: 2002-03-26 10:51:11
    Temat: Re: zlotowki na ? jak to zrobic
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Gul Fiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. gdzie najkorzystniej zalozyć konto walutowe?
    > 2. czy nie bedzie problemu z przelaniem pln na konto walutowe zeby

    Proponuje zalozenie konta w PLN i w walucie w BSK, przelac z innego banku
    kase na konto w PLN, wybrac moment przewalutowania i gotowe. W BSK kursy
    preferencyjne dla kwot od 5000 EUR/USD, niestety musisz zaplacic za
    prowadzenie rachunku w PLN (min 4zl) w walucie 5zl/mies. Po wykonaniu
    transakcji konta zamykasz i walute przenosisz do banku z najkorzystniejsza
    oferta lokat walutowych.

  • 3. Data: 2002-03-26 11:01:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <
    > (...........) Po wykonaniu transakcji konta zamykasz i walute przenosisz
    > do banku z najkorzystniejsza oferta lokat walutowych.

    a przy takim przeniesieniu droga elektroniczna czyli SWIFTEM
    waluta przekracza granice i Belka pobiera podatek 2% wartości :(((

    tak mialo byc nawet przy przelewach waluty miedzy Polskimi bankami
    - CZY KTOS JUZ TO SPRAWDZIL ?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-26 12:38:28
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    > a przy takim przeniesieniu droga elektroniczna czyli SWIFTEM
    > waluta przekracza granice i Belka pobiera podatek 2% wartości :(((
    >
    > tak mialo byc nawet przy przelewach waluty miedzy Polskimi bankami

    Najlepiej przeniesc gotowka i zalatwione, po co sobie zycie utrudniac