  • 1. Data: 2002-03-26 09:43:18
    Temat: Visa Gold charge z Kredyt Banku - MA KTOŚ ???????
    Od: <k...@g...pl>

    Jak ktoś ma, niech napisze JAK jest rozliczana. Wyczytałem bowiem, że Visa
    Platinum jest ciekawie rozliczana: pierwsze wysyłają zestawienie transakcji, a
    dopiero jakieś 2 tygodnie później następuje obiążenie konta. Czy Visa Gold też
    tak samo czy nie?? Czy po prostu - jak większość kart charge - do np. 5-go dnia
    m-ca trwa okres rozliczeniowy, 5-go ściągają forsę i odnawia się limit???

  • 2. Data: 2002-03-27 14:34:38
    Temat: Re: Visa Gold charge z Kredyt Banku - MA KTOŚ ???????
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    dnia
    > m-ca trwa okres rozliczeniowy, 5-go ściągają forsę i odnawia się limit???

    NIE MA NIKT??!?!?!??

  • 3. Data: 2002-03-27 15:12:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Pewnie karta tak elitarna, że nikt nie może dostać, bo Ci którzy mogliby to
    przerazili się
    jakości obsługi ;-((
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-27 18:48:32
    Od: <k...@g...pl>

    > Pewnie karta tak elitarna, że nikt nie może dostać, bo Ci którzy mogliby to
    przerazili się
    > jakości obsługi ;-((
    > Grzegorz

    Racja, obsługa jest do... pupy. Konta może zrewolucjonizowane, ale kobity
    niekumate jak dawniej.