  • 21. Data: 2003-12-17 07:37:40
    Temat: Re: karta Citibank -BP
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:brp0nk$8mj$1@inews.gazeta.pl...
    > zl
    >
    > Ze strony www banku - TOiP
    > Motokarta Silver 85zl
    > zwykla Visa Silver 75zl
    > Nawet jesli jest ta promocja po 30zl (a w dziale Promocje na www nie
    > trafilem jakos na nia) to jest to tylko promocja na wydanie, a potem co
    roku
    > wedlug TOiP...
    > Zreszta wiele bankow ma teraz promocje na wydanie KK.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@p...com

    co mnie interesuje cena w TOiP jesli ja zaplacacilem 30 zl... nikt nie
    zmusza do korzystania w drugim roku,
    rzeczywiscie duzo jest promocji na KK, ale w CITI w przeciwienstwie do tych
    okazji za 0 zł nie ma nakazu korzystania z niej w roku nastepnym

  • 22. Data: 2003-12-17 07:52:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 90 zl

    > co mnie interesuje cena w TOiP jesli ja zaplacacilem 30 zl...

    Co mnie interesuje ile ty zaplaciles skoro ja odpowiadalem Markowi...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 23. Data: 2003-12-17 08:39:34
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Co mnie interesuje ile ty zaplaciles skoro ja odpowiadalem Markowi...;-)
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@p...com

    majac promocje kart i cene 30 zl dla kazdego, sugerujesz sie TOiP i oceniasz
    karte wedlug najwyzszych stawek - 85 zl

  • 24. Data: 2003-12-17 08:56:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > majac promocje kart i cene 30 zl dla kazdego, sugerujesz sie TOiP i
    oceniasz
    > karte wedlug najwyzszych stawek - 85 zl

    Bo takie ceny sa na www banku. I nie znalazlem tam promocji po 30zl.
    Wiec nie pisz mi "majac promocje (...)" bo jej nie mam. Moze ty miales, ale
    to nie o ciebiechodzi tylko o Marka.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 25. Data: 2003-12-17 09:46:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 16 Dec 2003 21:29:01 +0100, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wrote:

    >Jesli nie masz zamiaru czesto uzywac to po co ci najdrozsza w utrzymaniu
    >karta na rynku?

    Wcale nie najdroższa.

    >Karty platnicze uzytkuja milony ludzi, wyluzuj...

    Akurat karta Citi pod tym względem jest dla klienta jedna z
    bezpieczniejszych, jeśli nie najbezpieczniejszą.
    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2003-12-17 10:11:14
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Wcale nie najdroższa.

    Jak to nie? Nawet jak komuś dali ją za darmo, to zapłaci rocznie 78 zł za
    ubezpieczenie, które teraz przy nowej ustawie jest średnio potrzebne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-12-17 10:22:11
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    Marek <m...@f...onet.pl> napisał(a):

    Do Citi jestem tak nastawiony negatywnie ze jak zadzwonil do mnie pracownik
    tego banku z podobna oferta to dyskusja byla krotka - zapytalem czy da mi ja
    za darmo a on powiedzial ze nie ale za 30zl na co podziekowalem. Placic
    jeszcze obowiazkowe 6,5zl za m-c ? Przeciez to bez sensu. Moze bym sie
    zdecydowal jakby dali karte za darmo i nic co miesiac ode mnie nie chcieli..
    Zobaczycie ze nadejda czasy ze to bank bedzie placil klientom za to ze oni
    wezma ich KK a nie bedzie oczekiwal na oplate za karte...

    D.

  • 28. Data: 2003-12-17 10:47:20
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Dave " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zobaczycie ze nadejda czasy ze to bank bedzie placil klientom za to ze oni
    > wezma ich KK a nie bedzie oczekiwal na oplate za karte...

    78 rocznie to duzo, racja, + 30 zl =108, ale dostajesz 1500 punktow BP, przy
    pewnych nakladach moze to dac oszczednosci do 150 zl wiec rok mozna pouzywac
    a potem zobaczymy/... kto wie co bedzie w PL za rok...

  • 29. Data: 2003-12-17 15:30:33
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl>

    > IMHO bez sensu, ale to twoja forsa...
    > Jesli nie masz zamiaru czesto uzywac to po co ci najdrozsza w utrzymaniu
    > karta na rynku?
    Na dzień dobry 30 zł (promocja) +(o tym już doczytałem po wizycie
    przedstawicieli banku) 6,5 ubezpieczenia/mc. Czy to jest dużo ? Po roku bez
    zobowiązań mozna myśleć o innym rozwiązaniu. Jakie alternatywy przy tym
    poziomie odpowiedzialności banku ? A że marketingowiec sprytny to fakt-
    świadczy ilośc chętnych.

    > O karte kredytowa naprawde teraz nie jest trudno, wiec nie musisz sie
    rzucac
    > na pierwsza okazje ktora ci sprytny marketingowiec podsunal.

    Dlatego pytam mądrych ludzi, a nie przyjmuje bezkrytycznie tego, co mi
    nawciskał gościu z banku. Czasy w których żył Leonardo da Vinci się
    skończyły, nie ma ludzi którzy wszystko wiedzą i nie musza pytać. Każdy
    jest dobry w swojej dyscyplinie a forum jest chyba po to, by dzielić się
    swoją wiedzą i doświadczeniem.

    > Gdybys juz byl uzytkownikiem takiej karty to bym ;-) nie dopisal.

    IMHO w Twoich wypowiedziach jest troche za dużo agresji.
    /moja agresja
    Chyba, że jesteś bankowcem i psychiatrą w jednym. (vide Leonardo da Vinci i
    jemu podobni) W jakich godzinach przyjmujesz (jako doradca bankowy).;-))
    moja agresja/

    > Przeczytales jeden czy dwa artykuly i juz sie "naczytales"?
    > A ile wypadkow samochodowych CODZIENNIE opisuja gazety czy TV? Po takiej
    > lekturze boisz sie wychodzic z domu?
    Jak wyżej.

    > Karty platnicze uzytkuja milony ludzi, wyluzuj...
    Tu zgoda.Wygoda za cenę niewielkiego ryzyka.

    > Pouzywasz troche i sam sie bedziesz usmiechal do wspomnien...;-)
    Tu masz rację.
    Pozdrawiam, dzięki za merytoryczną część wypowiedzi.

    Marek

  • 30. Data: 2003-12-17 15:47:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-17 07:50, Użytkownik Damian napisał:
    > no wlasnie skad, wszystkie silvery Citi sa teraz po 30 zl, a gold'y po 90 zl

    Skad takie info?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105