  • 31. Data: 2003-12-17 16:03:41
    Temat: Re: karta Citibank -BP
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 17 Dec 2003 16:30:33 +0100, "Marek" <m...@f...onet.pl>
    wrote:

    >Na dzień dobry 30 zł (promocja) +(o tym już doczytałem po wizycie
    >przedstawicieli banku) 6,5 ubezpieczenia/mc. Czy to jest dużo ? Po roku bez
    >zobowiązań mozna myśleć o innym rozwiązaniu. Jakie alternatywy przy tym
    >poziomie odpowiedzialności banku ? A że marketingowiec sprytny to fakt-
    >świadczy ilośc chętnych.

    Przy okazji, kiedy chcesz zrezygnować, to całkiem ładnie zachęcają do
    pozostania :)

    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2003-12-17 16:37:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to nie? Nawet jak komuś dali ją za darmo, to zapłaci rocznie 78 zł za
    > ubezpieczenie, które teraz przy nowej ustawie jest średnio potrzebne.

    Natomiast jak ktos wnioskuje o wydanie kart dodatkowych - ktore czesto "w
    promocji" sa za darmo - to jest to oplacalne.

    --
    JaKi

  • 33. Data: 2003-12-17 18:21:44
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl>

    > Przy okazji, kiedy chcesz zrezygnować, to całkiem ładnie zachęcają do
    > pozostania :)
    Możesz to przybliżyć ? Jeszcze się mogę wycofać. A jak nie Citi to co ? PKO
    ?
    Marek

  • 34. Data: 2003-12-17 20:25:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na dzień dobry 30 zł (promocja) +(o tym już doczytałem po wizycie
    > przedstawicieli banku) 6,5 ubezpieczenia/mc. Czy to jest dużo ?

    Srednio.
    Nic rewelacyjnego, poza tym, ze karta ciebie znalazla.
    W kazdym banku bedziesz mial karte za 60-75zl + 0-3zl/mc oplat za
    ubezpieczenie.
    Wyjdzie na to samo lub taniej.
    A sa promocje po 30zl, nie pomne teraz gdzie.
    Oprocentowanie kredytu w karcie najwyzsze na rynku- ok. 38%
    W BPH bodaj 22,9%, w PKO BP chyba bys mial 19,9%
    Wiem, ze nie warto z tego kredytu korzystac, ale a nuz ci cos wypadnie...

    > Po roku bez
    > zobowiązań mozna myśleć o innym rozwiązaniu.

    Bedzie ci sie chcialo co roku zalatwiac jakies kwity?
    Dotad przy takiej szerokiej ofercie rynku ci sie nie chcialo sobie czegos
    takiego zalatwic, a teraz nagle co roku bedziesz biegal za promocjami?
    Obstawiam, ze przy niej zostaniesz...;-)

    > Jakie alternatywy przy tym
    > poziomie odpowiedzialności banku ?

    Przy jakim "tym" poziomie?
    Co ty mi chcesz sprzedac? ;-)
    Otrzasnij sie troche z wplywow tego marketingowca ;-))
    Wszystkie banki maja ubezpieczenia swoich kart.
    A i ustawodawca nam ostanio "zrobil dobrze"

    > A że marketingowiec sprytny to fakt- świadczy ilośc chętnych.

    widze, widze ze sprytny...;-)

    > rzucac
    >
    > Dlatego pytam mądrych ludzi, a nie przyjmuje bezkrytycznie tego, co mi
    > nawciskał gościu z banku.

    Nie przesadzaj, pytasz wszystkich a odpowiadaja ci ktorzy maja akurat czas
    albo sa uczuciowo zwiazani z jakim bankiem i koniecznie ci go chca
    zareklamowac. Kolege AP juz poznales...;-)

    A wybor i tak jest twoj i twoje pieniadze...

    > IMHO w Twoich wypowiedziach jest troche za dużo agresji.

    Calkiem powaznie mowie, ze gdybys po kilku latach uzytkowania KK prezentowal
    taki poziom obaw o jej bezpieczenstwo, to uwazalbym ze powinienes o tym z
    jakims psychologiem porozmawiac. I wtedy bym nie pisal o tym z ;-) tylko bez
    tego.

    Na newsy pisze sie krotko. Ja nie uzylem zadnych wykrzyknikow czy
    "krzyczacych" wielkich liter. Intonacje to juz ty sobie podkladasz pod moje
    teksty.

    > /moja agresja

    /agresja za agresje
    kazdy sadzi wedlug siebie
    /agresja za agresje
    ;-) W podstawowce mielismy takie (niegramatyczne) haslo: "jak kto sie wypina
    to nie moja wina" i potem nastepowal siarczysty klaps w "jestestwo"
    wygladajacego przez okno... Podstawiles sie...;-)

    > Tu masz rację.

    Skoro tu mam racje to dlaczego wyzej bylem agresywny piszac ci o tym samym -
    ze przesadzasz skupiajac sie tylko na bezpieczenstwie?
    Ale moze to tez marketing... W koncu utrwalony mit o rzekomej znacznej
    przewadze w bezpieczenstwie KK Citka to jedna z niewielu zalet jego kart...

    > Pozdrawiam, dzięki za merytoryczną część wypowiedzi.

    Cala byla merytoryczna...

    BTW my tu tylko o bezpieczenstwie a w calym watku nikt sie nie zajaknal, ze
    nie wszystkie karty jednakowo korzystnie sie uzywa za granica, o wplywie
    waluty rozliczeniowej na koszty uzytkowania (Visa vs Mastercard, USD vs EUR
    itp.)

    Google przyjacielem twoim...

    --
    Pozdrowienia

  • 35. Data: 2003-12-17 21:28:46
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marek <m...@f...onet.pl> wrote:

    > Możesz to przybliżyć ? Jeszcze się mogę wycofać. A jak nie Citi to co ? PKO
    > ?

    A zadzwoń i powiedz, że chcesz zrezygnować, to się dowiesz :)

    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2003-12-17 21:33:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > W kazdym banku bedziesz mial karte za 60-75zl + 0-3zl/mc oplat za
    > ubezpieczenie.
    > Wyjdzie na to samo lub taniej.

    Nie. Wyjdzie kiepskie ubezpieczenie. zazwyczaj masz ubezpieczenie od
    zewnętrznej firmy, z którą się bujasz, a bank chce kasę.

    > Oprocentowanie kredytu w karcie najwyzsze na rynku- ok. 38%
    Kto kożysta z kredytu na karcie???

    > Przy jakim "tym" poziomie?
    > Co ty mi chcesz sprzedac? ;-)
    > Otrzasnij sie troche z wplywow tego marketingowca ;-))
    > Wszystkie banki maja ubezpieczenia swoich kart.

    Szkoda, że śnisz sen marketingowy. Sprawdzałeś warunki tych ubezpieczeń?
    Sprawdź, zdziwisz się.

    > Nie przesadzaj, pytasz wszystkich a odpowiadaja ci ktorzy maja akurat czas
    > albo sa uczuciowo zwiazani z jakim bankiem i koniecznie ci go chca
    > zareklamowac. Kolege AP juz poznales...;-)
    Mam kilka kart z kilku banków. Zdecydowanei najlepszym produktem jest
    Silver Citi. Akurat Citi nie cierpię jako banku. NAtomiast produkt
    karciany jest IMHO najlepszy na rynku.

    > Ale moze to tez marketing... W koncu utrwalony mit o rzekomej znacznej
    > przewadze w bezpieczenstwie KK Citka to jedna z niewielu zalet jego kart...

    A czemu kłamiesz? Nie o rzekomej. O prawdziwej przewadze w
    bezpieczeństwie.
    Takie pytanie - do jakiej kwoty odpowiadają inne banki?

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2003-12-17 21:37:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brqi32$5pr$...@a...news.tpi.pl,
    Adam Płaszczyca <_...@i...pl>:

    > Kto kożysta z kredytu na karcie???

    No jak kto? Zdecydowana wiekszosc posiadaczy kart. Nie starzy bywalcy tej
    grupy oczywiscie.

    --
    Robert

  • 38. Data: 2003-12-17 22:09:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Nie. Wyjdzie kiepskie ubezpieczenie. zazwyczaj masz ubezpieczenie od
    > zewnętrznej firmy, z którą się bujasz, a bank chce kasę.

    Akurat tak nielubiane przez ciebie PKOBP ubezpieczenie ma wlasne...

    I z punktu widzenia umowy i regulaminu karta PKOBP jest (moze byc, jak
    wykupisz ubezpieczenie) dosc podobna do karty Citi.

    A jesli Citi ma "przyjazniejsze klientowi" procedury, to swietnie,
    tylko szkoda, ze zapisane tylko w wewnetrznych instrukcjach...

    MJ
    PS. Ale zeby nie bylo watpliwosci - sam mam karte Citi. A w PKO nie ma
    podgladu operacji na karcie przez internet...

  • 39. Data: 2003-12-18 07:22:22
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    > A zadzwoń i powiedz, że chcesz zrezygnować, to się dowiesz :)

    A dokladniej? Wyjasnij to.

  • 40. Data: 2003-12-18 09:11:09
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A dokladniej? Wyjasnij to.

    Ostatnio to przerabialem - karta glowna bedzie wzanwiana za 45 PLN a dwie
    dodatkowe beda za darmo :) - w sumie 120 PLN do przodu :)

    --
    JaKi