  • 1. Data: 2003-12-15 16:32:40
    Temat: Udział banków w rynku kredytów
    Od: " kasownik" <k...@W...gazeta.pl>

    Cześć,
    Gdzie mogę znaleźć dane na temat udziału poszczególnych banków w rynku
    produktów kredytowych (mieszkaniowe, samochodowe, konsumpcyjne)? Poszukuję
    też danych o innych produktach - kartach, RORach, lokatach.
    dzięki za pomoc,
    kasownik

  • 2. Data: 2003-12-15 18:44:24
    Temat: Re: Udział banków w rynku kredytów
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kasownik <k...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > produktów kredytowych (mieszkaniowe, samochodowe, konsumpcyjne)?
    > Poszukuję też danych o innych produktach - kartach, RORach, lokatach.

    W gazecie bankowej juz szukales?
    Tam zazywczaj maja takie informacje.
    Co do mieszkaniwoych to chyba cos ostatnio bylo w Home&Market