  • 11. Data: 2003-12-16 13:32:00
    Temat: Re: karta Citibank -BP
    Od: "Damian" <...@...pl>

    news:2nwu8w7vc8.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > I co z transakcjami z pinem? (Chociaz akurat prawdopodobienstwo
    > podpatrzenia pinu do karty _kredytowej_ jest male, bo nikt raczej nie
    > uzywa takiej karty w bankomatach.)

    uzywanie karty raczej nie wymagania wklepywania pinu, glownie podpis poza
    kilkoma wyjatkami -potwierdzone z citiline
    ja jedynie raz wklepalem pin na bezzalogowej stacji benzynowej NESTE - tak ,
    tak karta BP na NESTE -coz trzeba kalkulowac
    generalnie karta ok, za dlugi okres wyrabiania jej (u mine 7 dni do
    weryfikacji, kolejne 10 wytwarzali ja i kolejne kilka dni szla poczta co
    dalo 3 tygodnie), logo CITIBanku w 20% zmazane, ciekawe kiedy zdjecie
    zniknie
    chwilowo lukasa odlozylem na polke aby nie kusil bo karta Lukas ma 3 x
    wiekszy limit niz zaoferowal mi citi

    citiGSM - 2 miesiace gratis, ubezp CS 3 miesiace gratis, a potem zobaczymy
    co zrobie

  • 12. Data: 2003-12-16 14:15:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 16 Dec 2003 14:20:23 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >A jak podpis dobrze podrobiony?

    Dalej kupa - musza udowodnic, że to Ty. Wystarczy mieć świadka, że cię
    tam nie było.

    >I co z transakcjami z pinem? (Chociaz akurat prawdopodobienstwo
    >podpatrzenia pinu do karty _kredytowej_ jest male, bo nikt raczej nie
    >uzywa takiej karty w bankomatach.)

    Z pinem to tak, jak ustawa mówi. Kto rozsądny z kredytówki gotówke
    ciągnie?
    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-12-16 14:16:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 16 Dec 2003 14:24:56 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Masz jakies konkretne doswiadczenia? No i czy procedura w Citi nie
    >jest uznaniowa? Tez nie masz zadnych konkretnych zapisow w
    >regulaminie, najwyzej _praktyka_ moze byc inna.

    W CIti procedura nie jest uznaniowa. Akurat jest ona dobrze określona,
    choć CITI się nią nie chwali.

    A praktyke mam i w jednym i drugim. I jeszcze w Pekao S.A. I jakoś
    Citi wychodzi na bezproblemowy pod tym względem.
    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2003-12-16 14:44:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > W CIti procedura nie jest uznaniowa. Akurat jest ona dobrze określona,
    > choć CITI się nią nie chwali.

    Dopoki procedura nie jest zawarta w regulaminie/umowie, w kazdej
    chwili bank moze postapic inaczej i mozesz mu skoczyc.

    > A praktyke mam i w jednym i drugim. I jeszcze w Pekao S.A. I jakoś
    > Citi wychodzi na bezproblemowy pod tym względem.

    Z ostatnim tym sie zgadzam, ale czy miales osobiscie jakies problemy z
    reklamowaniem transakcji kredytowka PKOBP?

    MJ

  • 15. Data: 2003-12-16 18:47:55
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    > Dopoki procedura nie jest zawarta w regulaminie/umowie, w kazdej
    > chwili bank moze postapic inaczej i mozesz mu skoczyc.

    Istotnie. Na szczęście o tym, że kasa wraca piszą też w reklamówkach.

    Tak.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2003-12-16 20:11:25
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl>

    > A BP?
    > Nie interesuje cie/nie masz samochodu/tankujesz u Shella/Orlena?
    Jeżeli wezmę ta kartę (a wezmę) to głównie po to, by w razie jakiegoś
    nagłego zakupu za np 3000 zł nie biegać do banku po gotówkę.

    > Jest mozliwe, ale chyba przesadzasz z ta ostroznoscia.
    > IMHO na granicy paranoi...;-)
    Dobrze że IMHO, i dobrze,że ;-)
    ale np http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=511
    Zresztą czytałem kiedys troche o tych technikach robienia kasy na cudzych
    kartach- stąd ostrożność.

    > Z karta da sie zyc...;-)
    :-)

  • 17. Data: 2003-12-16 20:29:01
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli wezmę ta kartę (a wezmę) to głównie po to, by w razie jakiegoś
    > nagłego zakupu za np 3000 zł nie biegać do banku po gotówkę.

    IMHO bez sensu, ale to twoja forsa...
    Jesli nie masz zamiaru czesto uzywac to po co ci najdrozsza w utrzymaniu
    karta na rynku?
    Na dodatek ta z logo BP jest (chyba, glowy nie dam) drozsza niz bez tego
    niepotrzebnego ci (tak rozumiem twoja odpowiedz) napisu...
    Chociaz powod taki, ze ta karta przyszla do ciebie a po inna musialbys ty
    pojsc w sumie jest dobry jak kazdy inny. Taki jak np. ladny obrazek na
    kartach BPH-National Geographic...;-)
    O karte kredytowa naprawde teraz nie jest trudno, wiec nie musisz sie rzucac
    na pierwsza okazje ktora ci sprytny marketingowiec podsunal.

    > Dobrze że IMHO, i dobrze,że ;-)

    Gdybys juz byl uzytkownikiem takiej karty to bym ;-) nie dopisal. Pouzywasz
    troche i sam sie bedziesz usmiechal do wspomnien...;-)

    > ale np http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=511
    > Zresztą czytałem kiedys troche o tych technikach robienia kasy na cudzych
    > kartach- stąd ostrożność.

    Przeczytales jeden czy dwa artykuly i juz sie "naczytales"?
    A ile wypadkow samochodowych CODZIENNIE opisuja gazety czy TV? Po takiej
    lekturze boisz sie wychodzic z domu?
    Karty platnicze uzytkuja milony ludzi, wyluzuj...

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2003-12-16 21:21:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-16 21:29, Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > Na dodatek ta z logo BP jest (chyba, glowy nie dam) drozsza niz bez tego
    > niepotrzebnego ci (tak rozumiem twoja odpowiedz) napisu...

    Skad takie info?

    > Chociaz powod taki, ze ta karta przyszla do ciebie a po inna musialbys ty
    > pojsc w sumie jest dobry jak kazdy inny. Taki jak np. ladny obrazek na
    > kartach BPH-National Geographic...;-)

    Raiffeisen chyba ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 19. Data: 2003-12-17 06:50:18
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:brnt1h$ci0$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Skad takie info?

    no wlasnie skad, wszystkie silvery Citi sa teraz po 30 zl, a gold'y po 90 zl

  • 20. Data: 2003-12-17 07:31:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:brnt1h$ci0$1@absinth.dialog.net.pl...

    > no wlasnie skad, wszystkie silvery Citi sa teraz po 30 zl, a gold'y po 90

    Ze strony www banku - TOiP
    Motokarta Silver 85zl
    zwykla Visa Silver 75zl
    Nawet jesli jest ta promocja po 30zl (a w dziale Promocje na www nie
    trafilem jakos na nia) to jest to tylko promocja na wydanie, a potem co roku
    wedlug TOiP...
    Zreszta wiele bankow ma teraz promocje na wydanie KK.

    --
    Pozdrowienia
    ---