  • 1. Data: 2003-12-15 19:12:18
    Temat: Pole tytułem ilosc znakow?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Ile znaków w polu tytułem wraz ze spacjami można przesłać elixirem? Czy
    w przelewach wewnątrz bankowych można więcej niż w elixirze?

  • 2. Data: 2003-12-15 19:43:48
    Temat: Re: Pole tytułem ilosc znakow?
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:brl18l$c4o$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Ile znaków w polu tytułem wraz ze spacjami można przesłać elixirem? Czy
    > w przelewach wewnątrz bankowych można więcej niż w elixirze?

    3x35 znaków

  • 3. Data: 2003-12-15 19:48:47
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 15 Dec 2003 20:12:18 +0100, "Grzegorz Niedzwiecki"
    <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> wrote:

    >Ile znaków w polu tytułem wraz ze spacjami można przesłać elixirem? Czy

    4*35 czyli 140

    >w przelewach wewnątrz bankowych można więcej niż w elixirze?

    nie. systemy bankowe są dostosowane do wymagań elixiru (automatyczna
    walidacja poprawności przelewu) i te same wymagania przeważnie
    obowiązują dla przelewów wewn.

    PG

  • 4. Data: 2003-12-15 20:04:46
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 15 Dec 2003 20:43:48 +0100, "Przemek"

    >3x35 znaków

    a jednak cztery :)

  • 5. Data: 2003-12-15 20:14:05
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie. systemy bankowe są dostosowane do wymagań elixiru (automatyczna
    > walidacja poprawności przelewu) i te same wymagania przeważnie
    > obowiązują dla przelewów wewn.

    Aczkowliek jeśli bank się uprze, to może być więcej. Do KIRu to nie idzie,
    więc nie potrzeba spełniać norm tegoż.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara