  • 1. Data: 2003-12-15 16:35:58
    Temat: likwidacja KK
    Od: " " <l...@g...pl>

    Mam KK w mbanku i muszę ją jak najszybciej zlikwidować. Ktoś ma
    doświadczenia jak długo to zajęło - czy regulaminowe 30 dni czy może parę ?

    Jaki jest debet w telepeko24 - dawne eurokonto www - u mnie kwota do
    wykorzystania=kwocie na koncie ale wydaje mi się że ze 100 zł to debet chyba
    był

  • 2. Data: 2003-12-16 21:22:33
    Temat: Re: likwidacja KK
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@N...interia.pl>

    Użytkownik <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam KK w mbanku i muszę ją jak najszybciej zlikwidować. Ktoś ma
    > doświadczenia jak długo to zajęło - czy regulaminowe 30 dni czy może parę
    ?

    Ja zlikwidowałem KK z BPH PBK w ciągu 5 minut, po prostu zastrzegłem kartę w
    dniu który zgodnie z regulaminem był dniem ostatnim do złożenia chęci braku
    wznawiania KK.
    Po prostu nie chciało mi się szlajać po bankach i wypełniać druczek, że nie
    chcę następnej karty, a nie chciałem bo opłata za wznowienie jest
    złodziejska.

    Jako powód podałem zaginięcie, a potem karta się znalazła to zrobiłem z niej
    puzzle włożyłem do koperty, przykleiłem znaczek... i.....

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018
    pytania?:--> k...@i...pl

  • 3. Data: 2003-12-16 22:53:57
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <k...@N...interia.pl>
    napisał w wiadomości news:tIKDb.100523$dt3.19460@news.chello.at...

> [...]
    że nie
    > chcę następnej karty, a nie chciałem bo opłata za wznowienie jest

    Przepraszam, jakiś niekumaty jestem. Mógłbyś mi wyjaśnić, co ma
    wspólnego zastrzeżenie karty z jej niewznawianiem? Bo zdawało mi się, że
    w miejsce zastrzeżonej bank automatycznie wydaje nową kartę. Żeby karty
    nie wznawiać lub nie wydawać po zastrzeżeniu bank musi mieć - o ile się
    nie znam - dyspozycję niewznawiania, tu i ówdzie zwaną rezygnacją lub
    wypowiedzeniem umowy. Jeśli jeszcze w TOiP jest prowizja określona jako
    "za wydanie/wznowienie", a nie "za użytkowanie", to nie wydaje mi się,
    żeby można było wywinąć się od zapłacenia tej prowizji. Chyba że na
    drugie dali Ci Piskorz :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 4. Data: 2003-12-17 00:12:10
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > nie wznawiać lub nie wydawać po zastrzeżeniu bank musi mieć - o ile się
    > nie znam - dyspozycję niewznawiania, tu i ówdzie zwaną rezygnacją lub
    Mialem kiedys karte w BZWBK i przy zastrzeganiu panienka pytala czy wydac
    kolejna czy juz nie. A ze karta zginela bodajze ze dwa miesiace przed uplywem
    terminu waznosci to podziekowalem (telefonicznie) i wiecej karty nie zobaczylem.

  • 5. Data: 2003-12-17 07:08:40
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@N...interia.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości

    > Bo zdawało mi się, że
    > w miejsce zastrzeżonej bank automatycznie wydaje nową kartę. Żeby karty
    > nie wznawiać lub nie wydawać po zastrzeżeniu bank musi mieć - o ile się
    > nie znam - dyspozycję niewznawiania,

    W BPH PBK tak nie ma.
    BPH PBK wznawia tylko aktywne karty, a po zastrzeżeniu trzeba się zwrócić z
    wznioskiem o wydanie nowej.

    W przypadku karty aktywnej, BPH PBK automatycznie wznawia kartę chyba, że na
    30 dni przed końcem karty otrzyma dyspozycję aby nie wznawiać (rezygnację z
    dalszego użytkowania).

    Odsyłam do regulaminu.
    Właśnie te punkty były dla mnie korzystne, dlatego postąpiłem własnie tak.

  • 6. Data: 2003-12-17 08:36:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy"

    > W BPH PBK tak nie ma.
    > BPH PBK wznawia tylko aktywne karty, a po zastrzeżeniu trzeba się zwrócić z
    > wznioskiem o wydanie nowej.

    ciekawe czy bank tak bedzie przestrzegal regulaminu - jak ci jednak przysla to
    sie pochwal ;-) - ja poprosilem o niewznawianie - wystarczyl mail z sezama
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-12-18 15:51:41
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@T...WYTNIJ.GDY.PISZESZ.interia.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przysla to
    > sie pochwal ;-) - ja poprosilem o niewznawianie - wystarczyl mail z

    KK była wazna do 11/03 a już jest 18.gru.2003 i nie mam korespondencji na
    ten temat.