  • Data: 2020-05-09 20:57:04
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A trafi może to, że 5k musisz trzymać na 0%?

    Nie muszę. Chcę. I mam wypłaty/wpłaty w kasie za darmo.

    Mam jasną sytuację. nie zawracam sobie bankami głowy.
    Pieniądze przychodzą, wychodzą... samo się dzieje.

    Co jakiś czas tylko zaglądam czy mnie nie OKRADAJĄ.

    PS. 3 razy w miesiącu zapłać x zł, przelej na konto z złotych, wykonaj y
    transakcji kartą... i nie zapominaj o płątności w firmie XX w
    poniedziałek każdego parzystego dnia miasiąca ;-)