  • Data: 2020-05-09 21:56:00
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 maja 2020 20:59:07 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Ja pier... Czyścisz mi monitor ;-)

    Chyba masz tak zapluty, że nie widzisz tego, co jest napisane.
    No, zapomniałem dodać, że te 10 transakcji liczy się od rachunku i może być wykonane
    np. kartami dodatkowymi. A po co komu karta, której się nie używa?
    A wprost przeciwnie - używanie daje zwrot 1%?
    Ale pisałem, że nie dotrze...
    Także to, że wystarczy zagrozić rezygnacją, a bezwarunkową bezpłatność przedłużają. A
    nawet jak nie, to wyrobienie nowej KK dla etatowca w banku do którego wpływa
    wynagrodzenie to jedna rozmowa telefoniczna.
    Cóż, dla takich jaśnie państwa jak Ty jest provident, co przychodzi do domu - i
    odpowiednio za to kasuje, na jaśniepaństwo musi być stać. Wolny wybór - tylko
    przestań kłamać o "oszczędzaniu".