  • Data: 2020-05-10 13:56:57
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I dodatkowo neguje fakt, że święty spokój można mieć za darmo.
    >
    > A to jego "oszczędzanie" wygląda tak, że żeby nie płacić za konto, trzyma w banku
    5k na 0% - i jednocześnie bierze 10k kredytu na 8% (to i tak dobrze, bo zaczął od
    14%).
    > Bank więc pożycza mu jego własne 5k na 8%.
    > "Darmowe" konto nie kosztuje więc już 2% od 5k, tylko 8% od 5k - 400zł rocznie.
    Pewnie taniej wychodzi sama opłata za to konto...

    > I kto tu coś pisze o liczących marketingowcach...

    Nic dodać, nic ująć.
    Niektórzy dość dziwnie rozumieją optymalizację kosztów. Ten sam typ
    ludzi uważa np. partię głoszącą zrównanie dysproporcji w zarobkach,
    własność państwową, centralne zarządzanie gospodarką - za partię
    prawicową. :D

    > Ale to przypadek beznadziejny.
    > Jeśli jednak chcemy trzymać jakiś poziom grupy to trzeba takie głupoty prostować,
    nawet karmiąc trolla, bo jeszcze ktoś to przeczyta i powie, że "na p.b.b. tak było"
    ;>
    > I nawet nie chodzi o wisienki, bo to i wyższa szkoła jazdy i hobby, które jak każda
    zabawa daje fun, ale zabiera czas, tylko o zwyczajne racjonalne korzystanie z usług
    bankowych.

    Ja nigdy nie płaciłem za korzystanie z banków.
    Zawsze wyszukiwałem takie banki, żeby nie płacić nawet jednego grosza
    rocznie. Czasem były to dość egzotyczne instytucje, czy ktoś tutaj
    kojarzy np. LG Bank? ;)

    Przy tym jestem jednym z nielicznych, którzy nie mieli konta w mBanku. :D
    Bo brałem również pod uwagę dostępne opinie o bankach. A swego czasu był
    to najlepszy bank dla oszustów.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl