  • 1. Data: 2020-05-07 22:39:49
    Temat: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut,
    tak aby nie było opłaty banku za taką operację? Wiem już, że Citi odpada.

    JaceK

  • 2. Data: 2020-05-08 10:04:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-07 o 22:39, JaceK pisze:
    > Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut,
    > tak aby nie było opłaty banku za taką operację? Wiem już, że Citi odpada.
    >
    > JaceK

    Tak się tylko dopytam po co doładowywać kartę kartą?

    Ja doładowywuję przelewem (500 zł np.).
    Jako że mam stare konto w Millenium to kosztuje mnie to 50 gr.
    Drogo?

  • 3. Data: 2020-05-08 13:31:28
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 10:04:59 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Tak się tylko dopytam po co doładowywać kartę kartą?
    >
    > Ja doładowywuję przelewem (500 zł np.).
    > Jako że mam stare konto w Millenium to kosztuje mnie to 50 gr.
    > Drogo?

    Yyy a po co placic za cos takiego? I czekac zanim przelew dojdzie? Chyba nie lapiesz
    tej koncepcji :)

  • 4. Data: 2020-05-08 13:31:59
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Thursday, May 7, 2020 at 10:39:51 PM UTC+2, JaceK wrote:
    > Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut,
    > tak aby nie było opłaty banku za taką operację? Wiem już, że Citi odpada.

    Nie spotkalem sie jeszcze z bankiem poza Citi, ktory by pobieral te oplate.

  • 5. Data: 2020-05-08 14:01:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 13:32:00 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Nie spotkalem sie jeszcze z bankiem poza Citi, ktory by pobieral te oplate.

    Ale pytanie nie było to, który pobiera, tylko o to, który - z praktyki - nie pobiera.
    Bo wątpię, że praktycznie przetestowałeś z każdym bankiem należącym do dopełnienia
    citka do przestrzeni banków.

  • 6. Data: 2020-05-08 17:53:58
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 maja 2020 22:39:51 UTC+2 użytkownik JaceK napisał:
    > Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut,
    > tak aby nie było opłaty banku za taką operację? Wiem już, że Citi odpada.
    >
    > JaceK

    Turbokarta z SCB

  • 7. Data: 2020-05-08 18:48:08
    Od: Telesfor Baudot <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

> [...]
    > Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut,
    > tak aby nie było opłaty banku za taką operację? Wiem już, że Citi odpada.

    Używam KK Visa mBank - jak dotąd bez opłat...

    --
    Telesfor

  • 8. Data: 2020-05-08 18:59:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-08 o 13:31, neoniusz pisze:
    > W dniu piątek, 8 maja 2020 10:04:59 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Yyy a po co placic za cos takiego? I czekac zanim przelew dojdzie? Chyba nie
    lapiesz tej koncepcji :)

    Wątkotwórca pytał o brak opłat.
    Moje 50 gr to drogo?
    Pytam się bo nie wiem ile banki pobierają za taką operację z karty na kartę.

    A co do przelewów... robię ze 2 razy w miesiącu. Mogę poczekać.

    Przyznajesz mi rację że na przelewy czeka się ZA DŁUGOOOOO? Przyjacielu.:-)

    Moja optymalizacja/wisienki polegają na braku niepotrzebnych bytów. W
    ten sposób oszczędzam.

    Jedna karta, jedno konto, jeden kredyt. Na 3 osobową rodzinę.

  • 9. Data: 2020-05-08 19:42:27
    Od: Darcin <d...@p...lp>

    W dniu 07.05.2020 o 22:39, JaceK pisze:
    > Kart kredytowych jakich banków używacie do doładowania konta Revolut,
    > tak aby nie było opłaty banku za taką operację? Wiem już, że Citi odpada.

    KK T-Mobile.
    --
    Pozdrawiam,
    Darek

  • 10. Data: 2020-05-08 19:56:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 18:59:53 UTC+2 użytkownik z napisał:

> [...]
    > ten sposób oszczędzam.
    >
    > Jedna karta, jedno konto, jeden kredyt. Na 3 osobową rodzinę.

    Faktycznie oszczędzasz.
    Za przelew płacisz i czekasz.
    Kartą jest doładowane natychmiast i za darmo.
    Coż, mój tata mawia "jak kto głupi go aż miło" ;P