  • Data: 2020-05-10 13:18:27
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 maja 2020 12:06:09 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Ja nawet nie analizowałem jego finansowych przedsięwzięć ale sama
    > postawa jest dla mnie zrozumiała. Każdy jakoś dysponuje swoimi środkami
    > i niektórych
    > dziwią moje decyzje finansowe - widocznie jemu tak jest wygodniej.
    > Część swoich środków trzymam np na lokatach 0,5% albo w akcjach
    > a nawet płacę kilkaset złotych rocznie za możliwość zaciągnięcia kredytu
    > w koncie
    > i nie uważam, że miałbym być z tego powodu przypadkiem beznadziejnym.
    > Tyle tylko, że ja nie uważam, że zarabiam czy oszczędzam i być
    > może to jest kluczowe.

    Dokładnie to. Plus inne fałszywe "argumentacje" dla naiwnych dzieci, których już nie
    chce mi się powtarzać.

    Ale przyznam, że ciekawi mnie też powód płacenia za KO w sytuacji posiadania lokat na
    0,5%, które zapewne można w razie potrzeby zerwać z mniejszą stratą.
    Bo gdyby to był milion, to już byłby lepszy %.
    Opowiesz coś czy to tajemnica?

    Akcje to inna sprawa.
    Chyba że są "dla dzieci" - "Co to jest inwestycja długoterminowa? Każda nietrafiona
    inwestycja krótkoterminowa".